کد خبر ۳۷۴۴۸ انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۹

در حادثه اتوبان قم - تهران یک کشته و 16 نفر مجروح شدند

رئیس مرکز مدیریت حواث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر وقوع حادثه آتش‌سوزی اتوبوس در اتوبان قم ـ تهران، 17 نفر دچار حادثه شدند که یک نفر در صحنه جان باخت و 16 نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وقوع حادثه حریق اتوبوس در اتوبان قم ـ تهران که عصر امروز رخ داد، اظهار کرد: ساعت 16 دقیقه عصر امروز وقوع این حادثه تأثربار اطلاع داده شد.

وی افزود: نخستین آمبولانس اورژانس 115 استان قم در ساعت 16 و هشت دقیقه در محل حادثه حضور یافته و پس از ارزیابی صحنه به سرعت بالگرد اورژانس و اتوبوس آمبولانس به همراه چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم آمار قطعی تلفات را 17 نفر ذکر کرد و گفت: یک نفر در محل حادثه به دلیل قرار گرفتن در آتش و شدت سوختگی جان باخت.
 
وی افزود: 16 نفر در این حادثه مجروح و دچار سوختگی شدند که چهار نفر آنها در محل حادثه توسط کارکنان اورژانس به‌صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفتند.

حسنی ادامه داد: 9 مجروح حادثه به وسیله آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: سه نفر که بیشتر از سایر مجروحان دچار آسیب سوختگی شده بودند با بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: 9 مصدوم دیگر نیز توسط آمبولانس‌های زمینی اورژانس، پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

حسنی ضمن تقدیر از تلاش‌های هلال احمر خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در کنار اورژانس به یاری مصدومان این حادثه شتافتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com