کد خبر ۳۷۵۷۸ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم خبر داد:

با ورود توده گرد و خاک به قم در دو روز آینده شاهد تشدیدغبارآلودی هوای قم خواهیم بود

محمدرضا قاضی گفت: باد از سمت شرق و با سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت، استان قم را در خواهد نوردید و هوای استان قم به دلیل عوامل داخلی غبارآلود خواهد بود که با ورود توده گردو خاک از خارج از استان این وضعیت تشدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز استان قم،‌ اظهار کرد: در نیمروز نخست امروز، هوا صاف است ولی در بعد از ظهر، شاهد وزش باد با سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت به همراه گرد و خاک خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، ادامه داد: امشب از نیمه‌های شب از سرعت وزش باد کاسته می‌شود و این روند تا فردا صبح ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا در نیمروز نخست، سرعت وزش باد کم است ولی تا بعد از ظهر کم‌کم بر سرعت باد افزوده می‌شود و در بعد از ظهر فردا، باد از سمت شرق و با سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت، استان قم را در خواهد نوردید.

قاضی هوای فردا را غبار آلود پیش بینی کرد و افزود: فردا، هوای استان قم به دلیل عوامل داخلی مانند بیابان‌ها، دشت‌ها و ... غبارآلود خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، از ورود توده گرد و خاک جنوب غربی کشور به استان قم در دو روز آینده خبر داد و عنوان کرد: پس فردا علاوه بر عوامل داخلی،‌ توده گرد و خاک از خارج استان نیز وارد می‌شود و غبارآلودی هوا را تشدید می‌کند.

وی با اشاره به جهت وزش باد در دو روز آینده گفت: پس فردا، باد با سرعت 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت و از سمت شرق خواهد وزید.

قاضی بیشینه دمای هوای امروز،‌ فردا و پس فردا را به ترتیب 44، 42 و 41 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: فردا و پس فردا کمینه دمای هوا 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع:فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
شهروند قم ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵

اينكه خبر خبرگزاري فارس هست كه نوشتيد به گزارش خبرگزاري خبر قم،.!!!!
اخلاق رسانه اي رو رعايت كنيد
،‌يا از خبراي بقيه سايت ها استفاده نكنيد يا اگر استفاده مي كنيد منبع رو اخرش بزنيد.
اينجور كه شما خلاف اخلاق رسانه اي داريد عمل مينكنيد اعتبار خودتون رو پايين مياريد.

پاسخ
سعید آقایی ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱

همکار ! و یا همشهری عزیز
این پایگاه افتخار همکاری با خبرگزاری فارس را داشته و کپی کردن اخبار از این خبرگزاری را افتخار خود می داند ، اما اشاره به چند نکته را ضروری می دانم:
هر خبرگزاری واحد حقوقی دارد و در صوت لزوم پیگیر موارد معنوی و مادی خود می شود شما نگران نباشید
مورد مطرح شده شما در پایین همه اخبار رعایت می شود و منبع همیشه ذکر می شود ، شاید مواردی بوده که نویسنده فراموش کرده اما به تعداد انگشتان دست در این 3 سال نرسیده است که در ین خبر نیز در گوشه سمت راست پایین اشاره شده است
خیلی از همکاران با کپی از این رسانه بدو ن ارایه منبع به انتشار خبر ما کمک می کنند ، مهم رفع مشکل یا جریانی در استان است و اسم این و آن باشد زیاد برای این رسانه مهم نیست
در آخر از حسن توجه حضرتعالی کمال تشکر را داریم