کد خبر ۳۷۹۵۶ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۶
رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

دستگيری کلاهبردار دو ميليارد و ششصد ميليون ريالی در قم

سرهنگ علي موالی با اشاره به شکایت يکي از هموطنان در يکي از استان هاي غربي مبني اينکه فردي بيش از دو ميليارد و ششصد ميليون ريال کلاهبرداری کرده است اظهار داشت:ممتهم در استان هاي مختلف به مدت دو سال متواري بوده که پس از پيگيري و رديابي از حضور نامبرده در قم مأموران وی را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرهنگ علي موالي اظهارداشت:در پي ثبت شکايت يکي از هموطنان در يکي از استان هاي غربي مبني اينکه فردي بيش از دو ميليارد و ششصد ميليون ريال از طريق فروش زمين و جعل اسناد کلاهبرداري کرده و متواري شده است، با اطلاع به پليس فتا استان قم موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

به گفته وي متهم در استان هاي مختلف به مدت دو سال متواري بوده که پس از پيگيري و رديابي از حضور نامبرده در قم مأموران جهت دستگيري وي وارد عمل شدند.

سرهنگ موالي افزود: متهم پس از هر بار حضور در استان هاي کشور به محض اطلاع از پي بردن مأموران به حضور نامبرده‌ از آن استان خارج مي شده که سرانجام با انجام اقدامات ماموران پليس فتا در يکي از بيمارستان هاي قم شناسايي شد.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم گفت: در ادامه با حضور نامحسوس پليس و هماهنگي با مسئولان حراست بيمارستان کليه راه هاي ورودي و خروجي تحت کنترل قرار گرفت و در يک اقدام به موقع وي دستگير و نهايتاً پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي استان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com