کد خبر ۳۸۰۴۳ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم :

سرانه ورزشی در استان قم به 50 سانتی متر رسیده است

عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در عرصه زیر ساخت ها سرانه فضای ورزشی از 40 سانتیمتر در سال 92 به 50 سانتیمتر در سال جاری رسیده است که این رشد سرانه فضای ورزشی با اعتبارات دولت و سفر رهبری به استان قم تامین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسن عابدی در حاشیه حضور در نمایشگاه سیمای امید در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری هفته دولت استان قم، ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه در این هفته دستگاه های دولتی به ارائه آمار و عملکرد خود می پردازند اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان هم در عرصه ورزش قهرمانی، همگانی و هم درعرضه جوانان، فرهنگ، زیرساخت ها و تجهیز اماکن ورزشی رشد خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری پروژه های متعددی که در سال 93-94 آغاز شده به بهره برداری می رسد خاطرنشان کرد: پروژه پیامبر اعظم (ص) به مساحت 8 هزار متر مربع با سالن ورزشی چند منظوره، سالن باستانی و استخر در مناطق کم برخوردار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از بهره برداری 8 مکان ورزشی در مناطق مختلف استان تا پایان امسال خبرداد و تصریح کرد: در حوزه ورزش نیز در سال 94 رشد 150 درصدی داشته ایم که در سال 92 حدود 36 مدال، سال 93 تعداد 61 مدال و در سال 94 به 151 مدال است.

وی ادامه داد: در زمینه وزرش بانوان شاهد رشد 110 درصدی و در زمینه اعتبارات هیئت های ورزشی شاهد رشد 120 درصدی بوده ایم.

عابدی با بیان اینکه کارگروه ورزش در استان تشکیل شده است افزود: در این کارگروه برنامه ها، اعزام ها و میزبانی ها، و برنامه های هئیت ها بررسی و کارشناسی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه حوزه ورزش روستاها، بخش ها و شهرهای تابعه نیز توفیقات زیادی داشته ایم تصریح کرد: احداث خانه ورزش روستایی و رشد 80 درصدی تخصیص اعتبارات در روستاها و شهرهای تابعه از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com