کد خبر ۳۸۰۴۸ انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم خبر داد:

تصادف در محور سلفچگان-ساوه 7 کشته و مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: وقوع تصادف در محور سلفچگان به ساوه در مسیر ورودی آوه ۷ کشته و مجروح بر جای گذاشت ، در این حادثه دو دستگاه خودرو سبک با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که یک نفر آقا حدود ۴۰ ساله در صحنه تصادف فوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی به وقوع یک تصادف در محور سلفچگان به ساوه در مسیر ورودی آوه اشاره کرد و گفت: این تصادف که صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریور) رخ داد منجر به کشته شدن یک نفر شد.
وی ادامه داد:‌ در این حادثه دو دستگاه خودرو سبک با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که یک نفر آقا حدود ۴۰ ساله در صحنه تصادف فوت کرد.
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم بیان کرد: با توجه به اعلام آمبولانس‌های اعزامی اورژانس 115 قم، حال سه نفر از مجروحان نیز وخیم اعلام شد که این امر موجب اعزام بالگرد اورژانس در صحنه تصادف شد.
وی افزود: یکی از مجروحان حادثه حال به شدت وخیمی داشت که منجر به احیا در صحنه تصادف شد و این فرد به همراه دو مجروح دیگر به وسیله بالگرد اورژانس 115 قم به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند و عملیات احیا بر روی این مجروح همچنان در حال انجام است.
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم بیان کرد: سه مجروح دیگر نیز که وضعیت مناسبی داشتند با آمبولانس به مراکز درمانی شهر ساوه منتقل شدند.
فراهانی در ادامه با اشاره به پرواز بالگرد اورژانس در این حادثه گفت: چنانچه مجروح این تصادف به موقع به بیمارستان نمی‌رسید ممکن بود که در مسیر انتقال به صورت زمینی فوت کند که این نشان دهنده اهمیت اورژانس هوایی در استان قم است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com