کد خبر ۳۸۰۵۵ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
سیزدهم شهریور ماه صورت می‌گیرد

رویارویی صبای قم با استقلال تهران/ تقابل تفکرات مرفاوی با منصوریان

تیم فوتبال صبای قم در مسیر آماده‌سازی برای حضور موفق در بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیداری تدارکاتی اما حساس در مقابل استقلال تهران برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم که از روز بیست و نهم مرداد ماه راهی اردوی آماده‌سازی در سرعین اردبیل شده‌اند، روز شنبه ششم شهریور ماه به اردوی خود در این شهر پایان می‌دهند تا ادامه تمرینات را در تهران از سر بگیرند.

نماینده فوتبال استان قم در مدت زمان حضور در سرعین اردبیل، به صورت متناوب دو جلسه تمرین شامل کار با وزنه برای تقویت قوای جسمانی بازیکنان و تمرین تاکتیکی و کار با توپ در زمین چمن برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین مهره‌های خود انجام داده تا فرصتی که پیش از شروع لیگ شانزدهم برای آماده‌سازی در اختیار نداشت را در تعطیلات لیگ برتر به دست آورده و بیشتر به تقویت خود بپردازد.

صبای قم با توجه به تغییرات در کادر فنی و جابجایی چندین بازیکن خود در نقل و انتقالات پیش‌فصل بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانست در چهار هفته سپری شده از مسابقات لیگ امسال نتایج مورد دلخواه خود را کسب کند و به همین دلیل تلاش می‌کند از تعطیلات لیگ برتر به بهترین نحو بهره‌برداری کند.

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از انجام دیدارهای هفته چهارم در روز بیست و یکم مرداد ماه به مدت نزدیک به یک ماه به دلیل تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال و حضور این تیم در دو بازی رسمی روزهای دهم و شانزدهم شهریور ماه با تیم‌های ملی قطر و چین تعطیل شده است.

تعطیلی بازی‌های لیگ برتر تا روز نوزدهم شهریور ماه ادامه دارد و از این روز دیدارهای هفته پنجم مسابقات نیم‌فصل نخست بازی‌های شانزدهمین دوره جام خلیج‌فارس آغاز می‌شود ولی تیم فوتبال صبای قم در روز دوم این هفته یعنی بیستم شهریور در قم برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان خواهد رفت.

تا آن زمان صبایی‌ها قصد دارند با انجام تمرینات مستمر و برگزاری بازی‌های تدارکاتی، میزان آمادگی خود را به بالاترین سطح برسانند تا از هفته پنجم به طلسم پیروز نشدن در مقابل حریفان لیگ برتری پایان داده و روندی صعودی را در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران از سر بگیرند.

به همین منظور کادر فنی تیم فوتبال صبای قم هماهنگی‌های لازم را برای انجام یک دیدار تدارکاتی برابر تیم فوتبال استقلال تهران انجام داده‌اند و شاگردان عبدالصمد مرفاوی و علیرضا منصوریان در دیداری تدارکاتی عصر روز شنبه سیزدهم شهریور ماه برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

میزبان دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران، زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران محل تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران است و بعد از آن دو تیم مهیای رویارویی با حریفان خود در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شوند.

صبای قم از چهار بازی خود در هفته‌های اول تا چهارم نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و استقلال تهران نیز با دو تساوی و دو باخت وضعیتی بهتر از صبای قم در جدول لیگ برتر ایران ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com