کد خبر ۳۸۰۵۹ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
دکتر ایرانی خواه در دیدار با سردار مجتبایی:

حوادث جاده ای و شهری در قم غیرمتعارف است/تلاش برای کاهش تلفات موتورسیکلت ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به سوانح و حوادث جاده ای و شهری اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما این موضوع بوده که متاسفانه در قم بسیار غیرمتعارف است، البته این حوادث در تمامی کشور است اما در قم این حوادث بسیار زیاد است که باید فکری برای آن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دکتر ایرانی خواه در دیدار با سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم که به منظور تبریک روز پزشک در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم حاضر شده بود، گفت: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با مجموعه بهداشت و درمان برای ما ارزشمند است که از تلاش های صورت گرفته شما قدردانی می کنیم.

وی گفت: توفیق خدمت به مردم امر بسیار مهمی است که باید قدر این فرصت را دانسته و همواره تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن در این مسیر گام برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) که می فرمایند، الأمنُ وَ العافِیَةُ نِعمَتانِ مَغبوُنٌ فیها کَثیرٌ مِنَ النّاسِ، امنیت و سلامتی دو نعمتی هستند که بسیاری از قدر آنها را نمی‌دانند، گفت: این دو موضوع بسیار مهم است که جامعه پزشکی از یک سو و نیروی انتظامی از سوی دیگر باید این نعمت را برای مردم فراهم آورند.

دکتر ایرانی خواه تاکید کرد: هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی گسترده بوده که نمونه آن را می توان در خدمات اورژانس 115 قم مشاهده کرد که بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به سوانح و حوادث جاده ای و شهری اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما این موضوع بوده که متاسفانه در قم بسیار غیرمتعارف است، البته این حوادث در تمامی کشور است اما در قم این حوادث بسیار زیاد است که باید فکری برای آن کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حوادث موتورسیکلت ها و همچنین فوتی های سر صحنه گفت: متاسفانه از ابتدای امسال 65 نفر سر صحنه فوت کرده اند که این آمار در مرداد ماه به بیشترین رقم یعنی 21 نفر فوتی سر صحنه رسیده است.

دکتر ایرانی خواه گفت: باید همه دستگاه ها دراین زمینه فعال شده تا آمار تصادفات و فوتی های جاده ای و شهری و به ویژه موتورسیکلت سوارها در استان کاهش یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com