کد خبر ۳۸۰۶۱ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵
مدیرکل اداره گمرکات استان قم:

با راه اندازی سیستم جامع امور گمرکی در قم امکان جعل و دخل و تصرف مجوزهای جعلی وجود ندارد

مدیرکل اداره گمرکات استان قم بیان کرد: از جمله دستاوردهای بزرگی که داشتیم راه اندازی سیستم جامع امور گمرکی است راه اندازی کامل امور گمرکی مجازی فرامرزی از روشهای دیگر است که در امر تجارت صورت گرفته است ، با اجرای نهایی این مهم شاهد امکان جعل و دخل و تصرف مجوزهای جعلی نخواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمدهاشم زاده در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری هفته دولت استان قم، با بیان اینکه در 5 ماهه سال جاری بالغ بر 166 میلیارد تومان درآمدهای گمرکی استان قم بوده است، اظهار داشت: این میزان درآمد نسبت به مشابه سال قبل رشد 90 درصدی داشته است.
مدیرکل اداره گمرکات استان قم با بیان اینکه در طول 5 ماهه سال جاری بالغ بر 63 میلیون دلار کالای تولید داخل استان به خارج از استان صادر شده است و در طول این مدت به میزان 168 میلیون دلار از طریق گمرکات استان واردات قطعی داشتیم.
هاشم زاده با اشاره به رشد 31 درصدی واردات گمرکات به استان قم گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 243 میلیون دلار کالا از سایر گمرکات کشور به گمرک استان قم ترانزیت شده است.
وی با اشاره به دستاوردهای گمرک استان قم در دوره دولت تدبیر و امید گفت: اولین دستاورد ما افزایش بیش از 31 درصدی درآمدهای گمرکی بوده است به این معنا که در سال 92 دستاوردهای گمرکی استان 312 میلیارد تومان بوده است درحالیکه در سال 94 به بیش از 693 میلیارد تومان رسیده است.
مدیرکل اداره گمرکات استان قم بیان کرد: از جمله دستاوردهای بزرگی که داشتیم راه اندازی سیستم جامع امور گمرکی است راه اندازی کامل امور گمرکی مجازی فرامرزی از روشهای دیگر است که در امر تجارت صورت گرفته است.
هاشم زاده با بیان اینکه از امکان جعل و دخل و تصرف مجوزهای جعلی از بین رفته است، گفت: از دستاوردهای مهم دیگر راه اندازی اجرای کامل فاز اول گمرک استان است که تسطیع، محوطه سازی و خاک برداری از بحث‌های اساسی است.
وی بیان کرد: همچنین در بعد فناوری ارتباطات و اطلاعات اخذ تندیس طلایی و رتبه برتر از اولین جشنواره فناوری ارتباطات و اطلاعات صورت گرفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com