کد خبر ۳۸۰۸۱ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱
استاندار قم خبر داد

سرمایه‌گذاری 5.2 میلیون یورویی در قطار سریع‌السیر تهران –قم -اصفهان

استاندار قم گفت: برای اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران -قم-اصفهان نزدیک به 5 میلیارد و 200 میلیون یورو سرمایه‌گذاری صورت گرفته که نقش مهمی در آینده گردشگری مذهبی قم خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی صادقی استاندار قم در گفت‌وگوی صمیمی با مردم بخش کهک در مسجد جامع این شهر، خدمت به مردم را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: رمز خدمت به مردم، صداقت است و این بدان معنی است که هرجا توان داریم صادقانه کار کنیم و هرجا امکان آن نیست، وعده‌های بدون پشتوانه ندهیم.

استاندار قم با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی و مذهبی شخص رئیس جمهور، اضافه کرد: دکتر روحانی با اعتماد مردم و با شعار اعتدال و مشی همدلی، تلاش، امید و خدمت سکان هدایت کشور را به‌دست گرفت و با وجود مشکلات مالی در کشور تمام اهتمام خود را برای رفاه حال مردم به‌کار گرفت.

وی حجم پروژه‌های اجرا شده در دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و افزود: تنها در اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان نزدیک به 5 میلیارد و 200 میلیون یورو سرمایه‌گذاری صورت گرفته که نقش مهمی در آینده گردشگری مذهبی قم خواهد داشت.

صادقی امنیت امروز کشور را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم کشور در نهادهای مختلف چون دستگاه اطلاعاتی، امنیتی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: از برکت جاری شده اسلام ناب محمدی و به‌واسطه آموزه‌های امامان معصوم(ع) امروز شاهد این آسایش و امنیت در کشور هستیم.

وی همچنین با اشاره به صرف منابع استان در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال اضافه کرد: به همت دولت، با کار گروهی و همدلی می‌توانیم قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com