کد خبر ۳۸۰۹۴ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم مطرح کرد

ضرورت یکپارچه‌سازی تبلیغات محیطی و شهری در قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای زیباسازی شهر قم سلیقه یک میلیون نفر ملاک است گفت: شهر قم باید از نظر چشم انداز شهری به یک آرامش و هارمونی لطیف دست یابد و از اغتشاش و ناهمگونی بصری رهایی پیدا کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید وزیری‌راد گفت: فرهنگ سازی بومی - دینی به کمک رسانه‌های جمعی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه باید فضای اقتصاد رسانه‌ها توسعه یابد گفت: مسؤولان استان باید بسترهای توسعه خودجوش و مستقل رسانه‌ها را فراهم آورند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اعلام این خبر که بیش از 30 درصد سازه‌های تبلیغاتی شهر در اختیار برنامه‌های فرهنگی است گفت: احیای بیلبوردهای فرهنگی و معرفی کالاهای ایرانی با رویکرد ترویج اقتصاد مقاومتی در راس برنامه‌های سازمان زیباسازی است.

وزیری‌راد بر رشد درون‌زا در استان تأکید کرد و افزود: وظیفه داریم با ایجاد یک رویکرد مناسب فرهنگی میان تولیدکننده و مصرف‌کننده ارتباط ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم مهم‌ترین وظیفه یک رسانه وسیع‌الطیف را انتقال پیام فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: سهل الوصول کردن و ساده سازی مفاهیم پیچیده و انتزاعی اجتماعی از جمله رویکردهایی است که در سازمان زیبا سازی مد نظر است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نماز، حجاب و عفاف را از جمله برنامه‌های خود در زیباسازی شهری بیان کرد و گفت: ایجاد آرامش و یکپارچه سازی در امر تبلیغات شهری از اولویت‌ها و نیازهای امروز قم است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای پروژه دیواره سبز در رودخانه قم خبر داد و گفت: در نظر داریم در صورت فراهم شدن شرایط لازم سالانه حداقل 500 متر از دیواره رودخانه استان را سبزپوش کنیم.

وزیری‌راد با تأکید براینکه برای زیباسازی شهر قم سلیقه یک میلیون نفر ملاک است گفت: شهر قم باید از نظر چشم انداز شهری به یک آرامش و هارمونی لطیف دست یابد و از اغتشاش و ناهمگونی بصری رهایی پیدا کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com