کد خبر ۳۸۱۰۵ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲
استاندار قم مطرح کرد:

دغدغه مسؤولان نسبت به رضایت مردم از اجرای طرح تحول سلامت

سید مهدی صادقی استاندار قم با اشاره به افزایش حجم مراجعات مردم به بیمارستان‌های دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت، رضایتمندی مردم از اجرای این طرح را همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سید مهدی صادقی در دیدار اعضای سازمان نظام پرستاری استان قم طی سخنانی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت خدمت رسانی به مردم به ویژه مستضعفین اظهار کرد: ارائه امکانات بهداشتی و درمانی همواره به عنوان یک اصل مهم از ابتدای انقلاب ذهن مسؤولان ارشد نظام را به خود درگیر کرده است.
وی با اشاره به توجه خاص شخص رئیس جمهور و مسؤولان دولت به اجرای طرح تحول سلامت در سطح کشور و استان قم اضافه کرد: بخش اعظمی از بار مسؤولیت به دوش پرستاران است.
استاندار قم با اشاره به افزایش حجم مراجعات مردم به بیمارستان‌های دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت، رضایتمندی مردم از اجرای این طرح را همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان کشور عنوان کرد و افزود: پرسنل بهداشت و درمان و به ویژه پرستاران نقش مهمی را در این راستا ایفا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه پرستاران می‌توانند محیط مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را برای بیماران و خانواده‌های ایشان امن کرده و آرامش و امید را در ایشان تقویت کنند ادامه داد: خوشبختانه این مهم در استان قم به خوبی محقق شده است.
نماینده عالی دولت در استان در ادامه به برخی از دغدغه‌های پرستاران از جمله امکانات رفاهی، حقوق دریافتی و آرامش روانی اشاره کرد و گفت: در راستای رفع این مسائل همه اهتمام خود را بکار خواهیم گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com