کد خبر ۳۸۱۸۷ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۶
در بیانیه بسیج مدرسه علمیه معصومیه مطرح شد:

تعرض نظام سلطه به عزت مردم و استقلال کشور در توافق نامه FATF / هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!

در بخشی از این بیانیه آمده: "نچه که دل مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را خون کرده است استفاده دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین از غفلت و خوش بینی ساده لوحان داخلی و پیاده سازی نقشه جامعی برای نفوذ در ارکان تصمیم گیر نظام اسلامی و استحاله انقلاب اسلامی در قالب توافق نامه های بهم پیوسته و پیچیده می باشد."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شورای تبیین مواضع بسیج مدرسه علمیه معصومیه در بیانیه ای ضمن اعلام نگرانی از اقدامات اخیر دولت یازدهم در پذیرش تعهدنامه های بین المللی شبه ناک این اقدامات را خلاف نص صریح شرع و قانون دانستند. نسخه ای از این بیانیه توسط بسیج مدرسه علمیه معصومیه برای پایگاه 598 ارسال شده است که در ادامه می آید.

بسم الله العزیز الحکیم

"کَیْفَ وَإِنْ یَظْهَرُوا عَلَیْکُمْ لا یَرْقُبُوا فِیکُمْ إِلا وَلا ذِمَّةً یُرْضُونَکُمْ بِأَفْوَاهِهِمْ وَتَأْبَى قُلُوبُهُمْ وَأَکْثَرُهُمْ فَاسِقُونَ" (توبه آیه 8)

چگونه (تعهّدشان مورد اعتماد خواهد بود) در حالی که اگر بر شما پیروز شوند در حق شما نه خویشاوندیی را مراعات می کنند و نه معاهده ای را؟! شما را با سخنانشان راضی می کنند در حالی که دل هایشان امتناع دارد ، و بیشترشان نافرمانند.

امروز این انقلاب که به گفته امام خمینی (رحمة الله علیه) "حاصل مجاهدت تمام انبیاء واولیاء خداست" ونظام برآمده از آن که میراث امام وشهیدان است با رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(حفظه الله) در حال گسترش همه جانبه در اقصی نقاط عالم و موجب اقتدار جبهه مستضعفین در مقابل جبهه مستکبرین میباشد لکن بیم آن می‌رود که بعضی نابخردان داخلی، آگاهانه و یا ناآگاهانه با اجرای نقشه دشمن در صدد ضربه زدن به نظام وجبهه اسلام ناب و مقاومت باشند. با توجه به تذکرات هوشمندانه و مکرر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون نفوذ و تلاش گسترده دشمن برای تغییر در سیرت نظام و تحرکات خبیثانه آمریکای جهان‌خوار و ایادی آن در خلال مذاکرات موسوم به برجام و FATF، جامعه انقلابی طلاب بر آن شد تا همسو با ملت مسلمان ایران، لزوم بیداری و هوشیاری هر چه بیشتر مسئولان ذی‌ربط را گوشزد نماید:

1. تجربه مذاکره با مستکبرین این امر را بر همگان آشکار نمود که تنها راه برون رفت کشور از وضعیت کنونی اتکاء بر ظرفیت‌های بی پایان درونی است. طبق فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) باید با قطع امید از ایادی استکبار و غرب، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را به وعده های توخالی دول غربی گره نزنیم و نگاه خود را به ظرفیت های متخصصین و منابع عظیم داخلی متمرکز نموده و کمر همت را برای اقدام و عمل جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ببندیم.

2. رئیس جمهور محترم صریحا وعده لغو تمامی تحریم های ظالمانه را از روز آغاز اجرای برجام دادند لکن علی رغم پایبندی جمهوری اسلامی به تمامی تعهدات، شاهد بد عهدی های طرف مقابل و عدم لغو تحریم ها می‌باشیم، افزون برآن دائما با بهانه های مختلف و تحت لوای توافق‌نامه‌های سیاسی و چارچوب های بین المللی تحت نفوذ نظام سلطه، سعی در تاثیرگذاری بر اصول سیاست ها و راهبردهای کلان جمهوری اسلامی ایران را دارند.

3. به حکم آیه شریفه نفی سبیل (و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا) هر گونه توافقی که موجب سلطه کفار بر مسلمین و خدشه‌دار شدن عزت ایشان شود، در تعارض با موازین اسلامی بوده و مغایر با قانون اساسی می باشد. بیم آن می رود که به واسطه ی توافق نامه FATF، بیش از 178 نهاد انقلابی و شخصیت داخلی به دلیل قرار گرفتن در لیست قطعنامه 2231 سازمان ملل و لیست SDN مورد تحریم داخلی واقع شوند. در نتیجه استقلال کشور و همچنین عزت ملت مسلمان از جانب نظام سلطه مورد تعرض قرار بگیرد.

4. این نگرانی وجود دارد که به موجب توافق نامه FATF اطلاعات مردم عزیز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اطلاعات، و نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تامین کنندگان امنیت این مرز و بوم در شرایط حساس و ناامن منطقه هستند، در اختیار دشمنان نظام اسلامی قرار گیرد.

در شرایطی که نیروهای امنیتی و نظامی کشور در حال مبارزه همه جانبه با گروه های مزدور تکفیری و تروریستی می باشند؛ هرگونه اقدام که موجب تضعیف آنان گردد در تضاد با عقلانیت و خلاف شرع مقدس اسلام می باشد لذا بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دولت اسلامی موظف است تمام تلاش خود را جهت حفظ استقلال کشور و تقویت توان دفاعی و امنیتی کشور عزیزمان ایران در مقابل نظام سرمایه داری و صهیونیسم بین الملل بکار بندد.

5. آنچه که دل مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را خون کرده است استفاده دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین از غفلت و خوش بینی ساده لوحان داخلی و پیاده سازی نقشه جامعی برای نفوذ در ارکان تصمیم گیر نظام اسلامی و استحاله انقلاب اسلامی در قالب توافق نامه های بهم پیوسته و پیچیده می باشد. متاسفانه برخی دانسته و یا نادانسته در حال تکمیل پازل پیچیده دشمن هستند. انتظار مردم انقلابی از مسئولین محترم اینست که با هوشیاری و بصیرت همراه با عقلانیت از تجربه تلخ بدعهدی ها در توافق نامه برجام درس عبرت بگیرند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شوند بر دولت محترم لازم است به پیروی از ملت شریف ایران، رهنمودهای امام و رهبری معظم را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را معطوف به آمادگی های لازم برای مبارزه همه جانبه با دنیای ظلم و استکبار نماید.

امام خمینی (قدس سره) می فرمایند:"کسى تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمى‏دانیم. ولى هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند!... اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالاى دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستى‏مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند هر گز امان نامه کفر و شرک را امضا نمى‏کنیم." صحیفه امام، ج‏21، ص: 98

و من الله التوفیق و علیه التکلان
شورای تبیین مواضع بسیج مدرسه علمیه معصومیه
17شهریور95

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
علی ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۴

احسنت.

پاسخ
0
پرواز ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۵

همه اقشار باید موضع بگیرند نسبت به این ماجرا

پاسخ