کد خبر ۳۸۲۰۳ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد:

مرگ تلخ در محور قم سلفچگان/ تصادف پراید‌ها 5 مجروح برجای گذاشت

مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از وقوع یک حادثه ناگوار در محور قم – سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد به علت سوختگی در اثر حریق خودرو جان باخت و سرنشین دیگر نیز دچار 60 درصد سوختگی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی فراهانی با اشاره به وقوع حادثه تلخ در محور سلفچگان اظهار کرد: عصر امروز برخورد دو دستگاه خودرو سواری در کیلومتر 20 محور قم – سلفچگان حادثه ساز شد و متاسفانه در این حادثه یکی از خودروها دچار حریق شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل سوختگی جان باخت و یک سرنشین دیگر که دچار 60 درصد سوختگی شده بود بعد از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان نکویی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگر در همین محور خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو پراید عصر امروز در محور قم – سلفچگان واژگون شد که پس از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید دیگر با پنج سرنشین به این خودرو برخورد کرد.

وی بیان کرد: در اثر وقوع این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با توجه به وخیم بودن حال سه مجروح، دو دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس برای انتقال مجروحان به بیمارستان به محل حادثه اعزام شده و مجروحان این حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآور شد: متاسفانه بالا بودن حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی قم شاهد وقوع تصادفات دیگری با تعداد مجروحان کمتر بوده‌ایم که پرسنل اورژانس نسبت به امداد رسانی به آنان اقدام کرده‌اند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com