کد خبر ۳۸۲۸۲ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۹
در جلسه امروز شورای شهر قم مطرح شد:

الهام ارجمند از عضویت در شورای اسلامی شهر قم استعفا داد

عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: سوال بنده از شهردار قم با نظر ریاست شورا به‌نوعی تشویش اذهان عمومی تلقی گردید و ایشان رسانه‌ای شدن طرح سؤال را غیرقانونی دانستند و اگر سؤالی بر اساس ضوابطی مطرح می‌گردد نباید مسئولی که مخاطب قرار می‌گیرد پاسخگوی آن باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در یک‌صد و نود و نهمین جلسه رسمی شورای شهر که امشب در سالن جلسات این شورا برگزار شد، الهام ارجمند از ادامه عضویت در شورای اسلامی شهر قم استعفا داد.

ارجمند در ابتدای این جلسه در توضیح دلایل استعفا اظهار داشت: بنده در تاریخ 18 شهریورماه به استناد ماده 73 قانون شوراها  و وظیفه نمایندگی خود در کمال ادب سؤالی از ریاست شورا داشتم که این سؤال باید توسط شهردار پاسخ داده می‌شد که ریاست شورا اقدام به سؤال از سؤال بنده نمود.

وی انتخابات داخلی شورا در شهریورماه را یکی دیگر از دلایل استعفای خود دانست و افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون‌ها مشخص شدند و رئیس شورا در نامه بحث‌برانگیز اظهارات بنده در آن جلسه را به دور انتظارات دانسته و به پیوست گزارشی از حضور، غیبت و تأخیرهای بنده در جلسات را ارائه نمودند و عدم رأی دادن اعضا را به رفتارها و عملکرد بنده نسبت دادند.

ارجمند تصریح کرد: اگر عدم انتخاب اینجانب در کمیسیون‌ها محصول این اعتقادات باشد پس چرا اعضای دیگر شورا که بعضاً بالاترین نظم را در جلسات دارند در پایین‌ترین رتبه انتخابات قرارگرفته‌اند و در این جلسه استعفای خود را تقدیم ریاست شورا می‌کنم و شورای اسلامی شهر قم را به نفع مردم ترک می‌کنم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com