کد خبر ۳۸۲۸۳ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲
سرپرست سازمان فرهنگی هنري شهرداری قم خبر داد:

برگزاری مراسم اختتاميه دومين جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سيد رسول موسوي نژاديان با اشاره به زمان و مكان برگزاري اين مراسم، گفت: اين مراسم فردا صبح در مركز همايش‌هاي شهرداري قم برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به حضور استاندار و شهردار قم، مديرعامل بنياد بين‌المللي امام رضا(عليه السلام) و جمعي از علما و هنرمندان استان در اين مراسم، اظهار داشت: در اين مراسم مدير مركز هنرهاي تجسمي كشور و دبير تخصصي جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي و اساتيدي همچون دكتر اصغر كفشچيان مقدم، دكتر سيد حميد نوركيهاني و محمدابراهيم ابراهيمي از داوران اين جشنواره و همچنين برخي از مديران استاني از ميهمانان مراسم هستند.

دبير جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي خاطرنشان كرد: در اين برنامه كه صبح فردا با حضور مديران شهري و استاني برگزار مي‌شود از برگزيدگان جشنواره تجليل و تقدير خواهد شد.

وي در ادامه افزود: نمايشگاه آثار راه‌يافته به جشنواره نيز در نگارخانه شهر قم برپا مي‌شود كه از علاقه‎مندان دعوت مي‌شود از اين نمايشگاه بازديد فرمايند.

موسوي نژاديان تصريح كرد: جشنواره ملي نمادهاي شهري رضوي با محوريت توليد نمادهاي شهري با رويكرد موضوع انقلاب اسلامي، فرهنگ ايثار و شهادت و نوآوري و خلاقيت در ايده‌پردازي و روش‌هاي اجرايي و كاربرد مواد و مصالح جديد توسط شهرداري قم برگزار مي‌شود

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com