کد خبر ۳۸۲۹۲ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
فرمانده سپاه استان قم:

ترویج آموزه‌های دفاع مقدس تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه ترویج آموزه‌های دفاع مقدس تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند، گفت: وضعیت کشورهای مختلف نشان می‌دهد که حرکت مردم جهان به سمت حقیقت‌ها می‌تواند بسترهای تحقق تمدن اسلامی را فراهم سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار غلام‌رضا احمدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس در دنیا مطرح شده است، اظهار کرد: رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی با رشادت‌های خود حقانیت انقلاب را به مردم جهان اثبات کردند به همین علت ندای این انقلاب و دفاع در نقاط مختلف دنیا تنین‌انداز شده است.
وی تحقق تمدن اسلامی را از آرمان‌های اصلی جامعه اسلامی برشمرد و اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف باید تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی و به صورت همزمان برای ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان تلاش کنیم.
فرمانده سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه ترویج آموزه‌های دفاع مقدس تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می‌کند، گفت: وضعیت کشورهای مختلف نشان می‌دهد که حرکت مردم جهان به سمت حقیقت‌ها می‌تواند بسترهای تحقق تمدن اسلامی را فراهم سازد به همین علت باید مردم کشورهای مختلف نسبت به جنایات استکبار و مظلومیت مستضعفان آگاه شوند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا توانسته در عرصه‌های مختلف جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص دهد، عنوان کرد: اکنون ایران با تکیه بر داشته‌های خود در رقم خوردن معادلات منطقه نقش بی‌بدیلی دارد.
احمدی برپایی نمایشگاه بزرگ یاد یاران استان قم را راهکاری برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان برای خنثی‌سازی تهاجمات فرهنگی دشمن تلاش می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com