کد خبر ۳۸۳۰۰ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
به فاصله ای یک روز از اجرای کنسرت در قم ؛

انتقاد شدید آیت الله مکارم شیرازی از وزارت ارشاد/ وزارت ارشاد نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت است

کنسرتی که برگزاری آن در قم نه تنها تعمدی بوده بلکه در راستای موجی است که حامیان دولت در ماه های اخیر به راه انداخته اند، جو رسانه ای که تنها هدف آن کشاندن فضای عمومی کشور به سمت مسائل حاشیه ای است تا مطالبه ها از روحانی و وعده های عمل نشده دولت در حاشیه بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  ، شاید برگزار کنندگان کنسرت در شهر مقدس قم اطلاعی از میزان حساسیت علما و مراجع نسبت به این موضوع نداشتند و یا این که قصد داشتند با معانعت از حضور خبرنگاران و عکاسان به اصطلاح پشت درب های بسته اقدام به برگزاری این کنسرت کنند.

در حالی که یک روز از برگزاری این کنسرت می گذرد واکنش ها به آن همچنان ادامه دارد، هر چند که تاکنون اداره کل ارشاد استان قم که در واقع میزبان برگزاری این کنسرت بود، هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

اما با این حال عصر امروز و در دیدار آیت الله مکارم شیرازی با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، این مرجع تقلید ضمن انتقاد از وزارت ارشاد ، اظهار داشت: وزارت ارشاد دلسوز مباحث مذهبی نیست و نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت است، درحالی که این مجموعه باید آگاه باشد که اگر این ارزش‌ها کمرنگ شود در مقابل دشمن نمی‌توانیم از سلاح‌های برتر خود استفاده کنیم.

البته این اولین بار نیست که این مرجع تقلید از عملکرد وزارت ارشاد گلایه می کند، در سال های اخیر بارها ایشان و سایر مراجع بارها در تریبون های مختلف خواستار اصلاح مسیر اشتباه وزارت ارشاد شدند، که هر بار پاسخی از تهران به آن داده نشد.

این در حالی است که انتقاد امروز آیت الله مکارم شیرازی بی ارتباط به برگزاری کنسرت در ساختمان اداره کل ارشاد قم نیست، کنسرتی که برگزاری آن در قم نه تنها تعمدی بوده بلکه در راستای موجی است که حامیان دولت در ماه های اخیر به راه انداخته اند، جو رسانه ای که تنها هدف آن کشاندن فضای عمومی کشور به سمت مسائل حاشیه ای است تا مطالبه ها از روحانی  و وعده های عمل نشده دولت در حاشیه بماند.

منبع: قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com