کد خبر ۳۸۳۰۵ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۳
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

برخی دستگاه‌های استان در نمایشگاه یاد یاران عملکرد فوق العاده ضعیفی از خود نشان دادند

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران اظهار داشت : امسال با وجود اینکه شرکت‌های آب و برق، شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی توفیق مشارکت در این نمایشگاه را داشته‌اند اما برخی از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه رفوزه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی در گفت‌و گویی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: امسال بازسازی مناطق عملیاتی و روایت‌گری رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
وی از واگذاری مدیریت بخش‌های اصلی نمایشگاه بزرگ یاد یاران استان قم به بسیجیان یاد کرد و افزود: تفاوت‌های نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته نتیجه تفکر و تلاش نیروهای بسیجی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه خدمت‌گذاری در مسیر شهدا به عنوان یک سعادت نصیب هر فردی نمی‌شود، عنوان کرد: امسال با وجود اینکه شرکت‌های آب و برق، شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی توفیق مشارکت در این نمایشگاه را داشته‌اند اما برخی از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه رفوزه شدند.
وی با تقدیر از اهتمام رده‌های مختلف سپاه و بسیج در برپایی نمایشگاه بزرگ یاد یاران مطرح کرد: سازه‌های ایجاد شده در این نمایشگاه به هفته دفاع مقدس محدود نمی‌شود بلکه در طول سال توسط گروه‌های بسیجی مورد استفاده قرار می‌گیرد
فقیهی به گسترش مساحت نمایشگاه امسال هفته دفاع مقدس استان قم نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: طی شب‌های برپایی این نمایشگاه مردم استقبال مطلوبی داشته‌اند که این استقبال هر شب درحال افزایش چشم‌گیری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com