کد خبر ۳۸۳۰۸ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
جانشین فرمانده سپاه استان قم:

مدافعان حرم بدون چشم‌داشت مادی مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنند

رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: مدافعان حرم با الگوبرداری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) بدون هیچ چشم‌داشت مادی در مقابل متجاوزان به حریم اهل بیت(ع) ایستادگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: این رشادت‌ها و فداکاری‌ها نباید به فراموشی سپرده شود چراکه انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ ایثار و شهادت توانسته به جایگاه‌های برتر در عرصه‌های مختلف برسد.
وی با اشاره تجمیع داشته‌های کشورهای استکباری برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: جهان اسلام به ویژه نظام اسلامی به صورت گسترده مورد تهاجم فرهنگی دشمن استکباری قرار گرفته به همین علت باید با ترویج آموزه‌های دفاع مقدس از افکار و عقاید نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی به صورت ویژه حراست کنیم.
جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه جنگ میان عدل و ظلم تمام‌شدنی نیست، خاطرنشان کرد: اکنون مدافعان حرم با الگوبرداری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) بدون هیچ چشم‌داشت مادی در مقابل متجاوزان به حریم اهل بیت(ع) ایستادگی می‌کنند.
وی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم را اقدام مطلوبی برای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های کنونی دشمن در عرصه جنگ نرم توسعه فعالیت‌های فرهنگی با استفاده از بسترهای مختلف از جمله نمایشگاه‌ها باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد که سپاه استان قم با ایجاد نمایشگاه بزرگ یاد یاران توانسته در این زمینه اقدام مطلوبی را انجام دهد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com