کد خبر ۳۸۳۲۷ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

راهیان نور فرصتی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس است

حمیدرضا دژاکام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم صبح امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس و یادآوری خاطرات پندآموز هشت سال دفاع مقدس است که نباید از این فرصت غافل شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا دژاکام صبح امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی کشور که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه آینده نظام اسلامی توسط دانش‌آموزان رقم می‌خورد، اظهار کرد: عزت و بزرگی نظام اسلامی را مدیون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار کنونی نظام در خاورمیانه مرهون فداکاری‌های دفاع مقدس است، اضافه کرد: استان قم در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیاری را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را از اولویت‌های جامعه اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برای اینکه جوانان جامعه اسلامی از تهدیدهای مختلف جنگ نرم دشمن در امان باشند باید از شهدای با اخلاص دفاع مقدس الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در راستای ترویج آموزه‌های دینی در آموزش و پرورش تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس و یادآوری خاطرات پندآموز هشت سال دفاع مقدس است که نباید از این فرصت غافل شویم.

دژاکام با بیان اینکه هدایت جوانان به سمت آموزه‌های دفاع مقدس، کشور را در برابر تهدیدهای فرهنگی دشمن حفظ می‌کند، عنوان کرد: امیدواریم با توسعه فعالیت‌های فرهنگی بتوانیم سیره شهدای دفاع مقدس را در جامعه استمرار بخشیده و در راستای تعالی اهداف مورد نظر جامعه حرکت کنیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com