کد خبر ۳۸۴۱۸ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث:

خدمت به نظام و معارف اهل بیت(ع) حداقل پاسخ به خون شهداست

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: دانشجویان در برابر شهدا در روز قیامت می‌توانند این پاسخ را بدهند که به خوبی درس خواندیم و برای خدا تلاش کردیم تا به نظام و معارف اهل بیت(ع) خدمت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث پس از مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه به سوی مزار دو شهید گمنام مدفون در مؤسسه دارالحدیث رفتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به تجدیدبیعت با آنها و شهدای دوران دفاع مقدس پرداختند، آیت‌الله ری شهری و جمعی از دست‌اندرکاران دانشگاه قرآن و حدیث دانشجویان را در این مراسم همراهی می‌کردند.

آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری، رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در این مراسم گفت: اگر این دو شهید و شهدای دیگر در روز قیامت جلوی ما را بگیرند و بگویند در جوانی جان خود را برای نظام اسلامی و زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) فدا کردیم، شما چه کار کردید، باید پاسخی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ این شهدا عزیزترین سرمایه زندگی خود را برای نظام و انقلاب فدا کردند، هر کس باید این سؤال را از خود بپرسد و پاسخی برای شهدا داشته باشد.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بیان اینکه حداقل پاسخی که می‌توانیم بیان کنیم این است که کاری که به ما سپرده شده بود، به خوبی انجام دادیم، افزود: به ویژه کسانی که در خدمت قرآن و حدیث هستند، بسیار باید به فعالیت خود اهتمام داشته باشند، در واقع رواج و گسترش معارف قرآن و حدیث زمینه‌ساز حکومت جهانی است و در مسیر کاری است که شهدا انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا حکومت تداوم پیدا کند و به دست صاحب اصلی خود برسد، اگر درست و برای خدا کار کنیم، این پاسخ را داریم که برای تحکیم پایه‌های نظام کار و خدمت کردیم.

محمدی ری شهری با بیان اینکه دانشجویان نیز می‌توانند این پاسخ را بدهند که به خوبی درس خواندیم تا خدمت کنیم، گفت: حداقل جواب دانشجویان این است که برای خدا تلاش کرده تا به نظام و معارف اهل بیت(ع) خدمت کنیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com