کد خبر ۳۸۵۷۶ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
حجت الاسلام ذوالنور:

اهداف حضور ظریف در نشست سوریه مشخص نیست/ کمیسیون امنیت ملی این سفر را بررسی می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: کمیسیون امنیت ملی این سفر را بررسی خواهد کرد و اگر ایشان بدون هماهنگی و یا اذن از دستگاه عاقله نظام در چنین نشستی شرکت کرده باشند طبیعتا مجلس و کمیسیون امنیت ملی موضع گیری و پی گیری های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، پس از حضور دقیقه نودی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست لوزان با محوریت بررسی بحران های سوریه که در روز شنبه 24 مهر و بدون حضور نماینده ای از کشور سوریه  برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار پایگاه 598 اظهار داشت: اینکه دکتر ظریف برای انجام این سفر اذن لازم را گرفته اند و همچنین اهداف سفر ایشان برای ما مشخص نیست.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی این سفر را بررسی خواهد کرد و اگر ایشان بدون هماهنگی و یا اذن از دستگاه عاقله نظام در چنین نشستی شرکت کرده باشند  طبیعتا مجلس و کمیسیون امنیت ملی موضع گیری و پی گیری های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کردند: مجلس در حال عمل به وظایف خود می باشد و درصورت بروز مسایلی بر خلاف مصالح نظام حتما اتخاذ موضع خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com