کد خبر ۳۸۶۰۸ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

رهنمودهای مراجع تقلید برای سازمان پدافند غیرعامل راهگشاست

جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه رهنمودهای مراجع تقلید برای سازمان پدافند غیرعامل راهگشاست،‌ مطرح کرد: امیدواریم با حمایت‌های این شخصیت‌ها بتوانیم به شیوه مطلوبی رسالت‌های خود را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه روز هشتم آبان‌ماه به‌عنوان روز ملی پدافند غیرعامل انتخاب شده است، اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل کشور فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرده است تا در راستای کاهش تهدیدهای جامعه اسلامی گام بردارد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پدافند غیرعامل تهدیدهای سایبری را در اولویت خود قرار داده است، اضافه کرد: این سازمان برای رفع تهدیدهای اقتصادی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برنامه مشخصی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور حمله دشمن به زیرساخت‌های بانکی، ارتباطی و هسته‌ای را از تهدیدهای کنونی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن در حوزه سایبری برای تضعیف آرمان‌های فرهنگی تلاش می‌کند اما سازمان پدافند غیرعامل در راستای مقابله با این حرکت‌های دشمن اقدامات قابل توجهی را انجام می‌دهد.

وی دفاع بدون سلاح را نمونه‌ای از پدافند غیرعامل دانست و گفت: استفاده از روش‌های مختلف برای ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنان و افزایش امنیت بخش‌های مختلف نظام اسلامی از رسالت‌های اصلی سازمان پدافند غیرعامل کشور است.

جلالی با بیان اینکه رهنمودهای مراجع تقلید برای سازمان پدافند غیرعامل راهگشاست،‌ مطرح کرد: امیدواریم با حمایت‌های این شخصیت‌ها بتوانیم به شیوه مطلوبی رسالت‌های خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان در مورد وضعیت کنونی اینترنت فرافکنی می‌کنند، اظهار کرد: پهنای اینترنت بدون توجه به محتوا افزایش یافته است و اکنون مسؤولان مدعی هستند که نمی‌توانند مانع این امر شوند چرا که مباحث منکر با موضوع‌های سیاسی ادغام شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: شبکه ملی اطلاعات به عنوان اینترنت داخلی که یکی از محوریات فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی باید توسط مسؤولان به صورت ویژه دنبال شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com