کد خبر ۳۸۶۶۵ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۲
رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد:

دستگيری باند سارقان سابقه دار با 48 فقره انواع سرقت در قم

سرهنگی کرمی با اشاره به دستگیری تهدادی سارق و مالخر اظهار داشت : متهمان با استفاده از سوئيچ يدکي،تعداد هفت دستگاه موتورسيکلت با شيوه يکسره کردن، 35 فقره محتويات داخل خودرو با استفاده از سوئيچ يدکي به منظور باز کردن درب خودروهاي پرايد مدل پايين مورد سرقت قرار داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرهنگ " احمد کرمي" در تشريح اين خبر اظهار داشت: احدي از ماموران کلانتري 25 قم حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي يک نفر از سارقان موتورسيکلت که چند روز قبل حين سرقت يک دستگاه موتورسيکلت، دستگير شده بود را در حال پرسه زني شناسايي کرد.

وي افزود: مامور وظيفه شناس وي را تعقيب و با يک اقدام غافلگيرانه متهم را دستگير و به کلانتري منتقل کرد.

سرهنگ کرمي ادامه داد: ماموران در ادامه با انجام يکسري تحقيقات بعمل آمده سه نفر از اعضاي اين باند که همگي سابقه دار بودند را نيز شناسايي و دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان اضافه کرد: ماموران پرونده را براي انجام تحقيقات تخصصي تر  به پليس آگاهي استان ارسال که با انجام تحقيقات فني و پليسي توسط کارآگاهان اين پليس، متهمان تاکنون به شش فقره سرقت خودرو پرايد،سرقت يک دستگاه خودرو پرايد يشمي از يکي از استان هاي شمالي کشور و رها کردن آن در سطح استان، با استفاده از سوئيچ يدکي،سرقت تعداد هفت دستگاه موتورسيکلت با شيوه يکسره کردن،سرقت 35 فقره محتويات داخل خودرو (مجموعاً 48 فقره انواع سرقت) با استفاده از سوئيچ يدکي به منظور باز کردن درب خودروهاي پرايد مدل پايين معترف شدند.

سرهنگ کرمي در پايان بيان داشت: در اين رابطه پنج نفر از مالخران نيز شناسايي و متهمان دستگير شده به همراه پرونده متشکله با قرار قانوني مناسب روانه زندان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com