کد خبر ۳۸۶۹۴ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون‌ورزقان:

بازی سختی با یاسین‌پیشرو قم داریم/ مس مدعی قهرمانی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون‌ورزقان گفت: در مهمانی تیم یاسین‌پیشرو قم بازی سختی پیش‌رو داریم، اما برای گرفتن امتیاز به قم آمده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال دو امتیاز کمتر از یاسین‌پیشرو قم داریم اما هنوز شروع لیگ است و بازی‌های زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته و کاهش فاصله خود با تیم‌های اول تا سوم لیگ داریم.

وی اضافه کرد: تیم ما امسال تغییراتی داشته و چند بازیکن خوب و کلیدی را از دست داده‌ایم، با این حال نفرات خوبی داریم که قدرت اصلی تیم مس سونگون‌ورزقان را حفظ کرده‌اند و اخلاق من این است که هر جا باشم با هر توانی به دنبال بهترین عنوان هستم و امسال در مس نیز هدفم‌ قهرمانی است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون‌ورزقان راجع به بازی امروز تیمش مقابل یاسین‌پیشرو قم بیان کرد: خوب می‌دانم که در قم بازی سختی با یاسین‌پیشرو داریم، من بارها به قم آمده‌ام و خوب می‌دانم که اینجا تماشاگران به خوبی از تیم شهرشان حمایت می‌کنند و همواره نمایندگان قم در لیگ برتر قوی بوده‌اند.

وی یاد آور شد: به دلیل اینکه تیم یاسین‌پیشرو در خانه خود بازی می‌کند و از حمایت هواداران و مردم فوتسال‌دوست قم برخوردار است ما کار سختی داریم، با این حال هدف ما هم رسیدن به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال است و از این بازی صد در صد امتیاز می‌خواهیم.

افضل تصریح کرد: بازی سختی خواهد بود، یاسین‌پیشرو در هفته‌های سپری شده از هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نتایج خوبی در مقابل حریفان خود کسب کرده و بازی‌های خوبی نیز انجام داده، با این حال ما هم همیشه در قم خوب بازی کرده‌ایم و در این دیدار حریف ساده‌ای برای میزبان نیستیم.

وی عنوان کرد: اینجا تماشاگران خوب از تیم یاسین‌پیشرو حمایت می‌کنند، ضمن اینکه یاسین‌پیشرو قم از مربی بسیار خوب و کاربلدی همچون محمدرضا حیدریان برخوردار است، حیدریان از مربیان بسیار خوب فوتسال ما است و با تیمش تا این هفته عملکرد خوبی داشته است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون‌ورزقان در پاسخ به این سئوال که چه تیم‌هایی را واجد شرایط قهرمانی لیگ برتر فوتسال می‌بینید، ابراز کرد: اجازه بدهیم فعلا راجع به مدعیان قهرمانی نظر ندهم، اما در مورد تیم خودم با قاطعیت می‌گویم که صد در صد مدعی قهرمانی هستیم چون من همیشه به دنبال موفقیت هستم و ما اگر می‌خواهیم مدعی باشیم باید ابتدا این مهم را به خودمان القا کنیم و سپس برای رسیدن به آن بجنگیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که چرا علی‌اصغر حسن‌زاده در نقل و انتقالات نیم‌ فصل ابتدا به تیم مس سونگون‌ورزقان آمد اما در این تیم ماندگار نشد؟ تصریح کرد: حسن‌زاده برای حضور در تیم ما با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و توافق شد اما وقتی مدیرعامل به علت بیماری به بیمارستان رفت، حسن‌زاده نگران موضوع مالی قرارداد خود شد و حتی وقتی من با محسن حسن‌زاده برادر وی صحبت کردم، او گفت که علی‌اصغر قصد دارد به گیتی‌پسند برود چون شرایط بهتری برای قهرمانی دارد و به همین دلیل از ما جدا شد در حالی که ما روی او حساب کرده بودیم.

مسابقه یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون‌ورزقان عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com