کد خبر ۳۸۹۲۸ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۴
رئیس هیأت تکواندو استان قم خبر داد

اعزام 8 تکواندوکار قم به مسابقات قهرمانی جوانان و امید ایران

رئیس هیأت تکواندو استان قم از اعزام 8 نفر از بهترین‌های حال حاضر این رشته به پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان و امید کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور ترکیب تیم جوانان هیات تکواندوی استان قم مشخص شده و این تیم تا زمان حضور در مسابقات زیر نظر کادر فنی خود به تمرین و آماده‌سازی می‌پردازد.

وی ادامه داد: با برگزاری تمرینات آماده‌سازی تیم جوانان هیات تکواندو استان قم، تیمی خوب و آماده به مسابقات قهرمانی کشور می‌رود، در حالی که پیکارهای رده سنی جوانان پسر ایران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور برترین‌ها از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس هیات تکواندو استان قم افزود: تمرینات آماده‌سازی تیم جوانان قم به میزبانی سالن چند منظوره مجتمع ورزشی نـور منطقه نیروگاه جریان دارد و این تیم روز چهارنشبه قم را به مقصد اصفهان، میزبان برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی جوانان ایران ترک می‌کند.

وی با بیان اینکه تیم قم در اوزان اول تا هشتم یعنی منهای 54، 58، 63، 68، 75،‌80، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌رود، ابراز کرد: در بین نفرات اعزامی به اوزان هشت‌گانه این مسابقات در وزن منهای 54 کیلوگرم علی چهرقانی به نمایندگی از قم به میدان می‌رود.

جمشیدی اضافه کرد: در وزن منهای 57 کیلوگرم مرتضی قنبری برای کسب مدال روی شیهاپچانگ می‌رود و در وزن منهای 63 کیلوگرم مهدی ابراهیمی نماینده تیم اعزامی هیات تکواندو استان قم است، ضمن اینکه در وزن منهای 68 کیلوگرم محمد صفایی با حریفان مسابقه می‌دهد.

وی یاد آور شد: در وزن منهای 75 کیلوگرم محسن جباری یکی از شانس‌های کسب مدال است، در وزن منهای 80 کیلوگرم مهدی قره‌گوزلو بخت خود را برای کسب موفقیت از این رقابت‌ها مورد آزمایش قرار می‌دهد و در وزن منهای 87 کیلوگرم مهدی محمدنژاد به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه آخرین نماینده تیم جوانان پسر هیات تکواندو قم در مسابقات قهرمانی کشور در وزن به اضافه 87 کیلوگرم عبدالله کاظمی است.

رئیس هیات تکواندو استان قم با اشاره به حضور یک کادر فنی مجرب بالای سر این تیم، عنوان کرد: محبوب نصیروند به عنوان سرمربی این تیم را هدایت می‌کند و مربی سابق تیم ملی یعنی روح‌الله رضاپور به عنوان مربی تیم در کنار حسن جعفری به عنوان سرپرست دیگر همراهان تیم جوانان هیات تکواندوی استان قم در این مسابقات هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی جوانان و امید کشور در بخش پسران روز چهارشنبه هفدهم آذر ماه وزن‌کشی می‌شود و ابتدا تکواندوکاران اوزان منهای 54، 63، 74، 87 و به اضافه 87 کیلوگرم برای شناخت حریفان خود به روی باسکول می‌روند و رقابت آنها در روز پنجشنبه هجدهم آذر برگزار می‌شود، ضمن اینکه سایر اوزان رقابت خود را در روز جمعه نوزدهم آذر انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در حالی از سوی فدراسیون تکواندو برنامه‌ریزی شده است که متولدین یازدهم دی‌ماه سال 133 تا دهم دی‌ماه سال 1378 امکان حضور در مسابقات را دارند و پیکارهای بخش دختران نیز از روز شنبه بیستم آذر ماه به انجام خواهد رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com