کد خبر ۳۸۹۳۷ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

انتخابات شورای بسیج رسانه قم برگزار شد

انتخابات رئیس و نایب‌رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جلسه انتخاب رئیس و نائب رئیس قشر بسیج رسانه استان قم با حضور اعضای شورای بسیج برگزار شد که در پایان حسین محمدرضایی با کسب بیشترین رأی در پست ریاست شورا ابقا و احمد نامداری جایگزین رسول خادم به‌عنوان نایب‌رئیسی قشر انتخاب شد.

همچنین در این جلسه با توجه به در پیش بودن جشنواره رسانه‌ای ابوذر انتخاب داوران این جشنواره به رأی گذاشته شد و داوران بخش خبر، گزارش و عکس مشخص شدند.

حسین محمدرضایی رئیس شورای عالی قشر بسیج رسانه استان قم در حاشیه ی این انتخابات گفت: بسیج یک یادگار ماندگاراز امام خمینی(ره) است که به دستور ایشان دراقشار مختلف راه اندازی شد ودردوران دفاع مقدس به عنوان شاکله اصلی دفاع درخشید.

وی ادامه داد: بسیج در شرایط و عرصه های مختلف به عنوان حامی و مدافع سرسخت ارزش های انقلاب و به عنوان یک رکن در پاسداری از انقلاب در زمینه های مختلف فعالیت کرده است.

محمدرضایی با اشاره به برکات تشکیل بسیج رسانه تصریح کرد: خوشبختانه تشکیل و راه اندازی بسیج رسانه بارقه ی امیدی برای دفاع از آرمان های انقلاب ، امام و اجرای منویات مقام معظم رهبری بوده است.

 وی افزود: بسیج رسانه در استان قم نیز با جذب و ساماندهی و آموزش خبرنگاران بسیجی و اصحاب رسانه طی سه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است در اجرا و برپایی جشنواره ها و مقابله با نفوذ بیگانگان در رسانه گام های موثری را بردارد.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص روند داوری جشنواره رسانه‌ای ابوذر پرداخته و در نهایت داوران بخش های مختلف جشنواره معرفی شدند.

منبع : شبستان

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com