کد خبر ۳۸۹۴۳ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
سردار نقدی در قم:

مدافعان حرم با نثار خون در دفاع از حرم گام برمی‌دارند / مدافعان حرم زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت مدافعان حرم گفت: امروز شاهدیم نسلی که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند در سوریه با نثار خون خود در راه دفاع از حرم قدم برمی‌دارند و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فرو گذار نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه شنبه در همایش راهیان جمکران که در مجتمع 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: وجود هستی و همه موجودات به وجود امام زمان (عج) وابسته است.

وی با اشاره به جایگاه مسجد جمکران افزود: مسجد مقدس جمکران مکانی برای ارتباط با امام زمان (عج) است و روز به روز بر حضور عاشقان در این مکان مقدس افزوده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید تجربیات عظیم کاروان‌های راهیان نور و امام رضا (ع) را در مسیر کاروان‌های راهیان جمکران به کار بگیریم و با کمک همه روزبه روز توفیق پیدا کنیم خادم این مسجد مقدس باشیم.

سردار نقدی با اشاره به حضور میلیونی زائران در مسجد جمکران عنوان کرد: باید بر رونق این مکان معنوی که جلب کننده قلوب به امان زمان (عج) است اهتمام داشته باشیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی تصریح کرد: حاصل قرن‌ها مجاهدت، رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ عالمان، فقها و مجاهدان تربیت نسلی است که امروز زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت مدافعان حرم اظهار داشت: امروز شاهدیم نسلی که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) هستند در سوریه با نثار خون خود در راه دفاع از حرم قدم برمی‌دارند و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فرو گذار نیستند.

سردار نقدی افزود: خدای متعال وعده داده است که آینده جهان از آن مستضعفان است و امام خمینی (ره) مصداق این وعده را عصر حاضر دانستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
بسیجی ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸

سلام
با جان و دل عرض ادب دارم به محضر شما و درود می فرستم به روح پاک شهدای مدافع حرم
ولی خدائیش قمنا دیگه داری خیلی آماتور می شی
تیترت خیلی بده
خداوکیلی چهخار دقیقه فکر کنید به تیترهاتون
یه طوری گفته مدافعان حرم با نثار خون خود در راه دفاع از حرم گام بر می دارند و شما اون رو تیتر کردید که انگار خیلی زحمت کشیده شده تا این کشف بشه
چرا با سهل انگاری ها و کم کاری هاتون عظمت و شان شهدای مدافع حرم رو زیر سوال می برید
ضمنا آقای نقدی این همه حرف خوب زده
واقعا نمی تونستید یه تیتر بهتر پیدا کنید

پاسخ