کد خبر ۳۹۰۹۵ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

طرح «رقابت در خدمت» در قم اجرا می‌شود/ ارتباط مستقیم مردم با مدیران در محل نماز جمعه

سیدرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از اجرای طرح «رقابت در خدمت» خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار با همکاری روابط عمومی استانداری، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه‌های دولتی استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدرضا طباطبایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای طرح رقابت برای خدمت اظهار کرد: رضایتمندی و اعتماد مردم به نظام اسلامی مهم‌ترین سرمایه نظام و نعمت ارزشمندی است که همواره باید قدردان آن بود و در جهت حفظ و صیانت از آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ارتباط و دیدارهای چهره به چهره مردم با مسؤولان سبب تقویت این اعتماد می‌شود، خدمت صادقانه به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم توسط مجموعه‌های دولتی در راستای رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

طباطبایی با اشاره به اجرای طرح رقابت در خدمت، هدف از اجرای آن را فراهم کردن زمینه‌های دسترسی آسان و بی‌واسطه مردم به مسؤولان و تقویت فرهنگ پاسخگویی در ادارات برشمرد و گفت: این طرح برای نخستین بار با مشارکت و همکاری روابط عمومی استانداری، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه‌های دولتی استان از جمعه این هفته در قم کلید می‌خورد.

وی به جزییات این طرح اشاره و تصریح کرد: در قالب این طرح روزهای جمعه هر هفته هنگام اقامه فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه، مسؤولان یکی از دستگاه‌های دولتی استان به اتفاق معاونان و کار‌شناسان در محل مصلای قم مستقر شده و پاسخگویی سؤالات، مشکلات و درخواست‌های مردم و نمازگزاران خواهند بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم ضمن تقدیر از همکاری ائمه جمعه و مسؤولان ستاد اقامه نماز جمعه قم، به استقبال مدیران استان از طرح رقابت در خدمت اشاره کرد و گفت: مسؤولان اداره‌کل ثبت احوال استان قم به عنوان نخستین دستگاه از ساعت 10 الی 11 روز جمعه سوم دی‌ماه در میعادگاه نماز جمعه قم پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com