کد خبر ۳۹۲۱۲ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
با حضور مراجع و علما

آثار برگزیده آیت‌الله میلانی رونمایی شد

تألیفات آیت‌الله میلانی و آثار مرتبط با این عالم بزرگ با حضور جمعی از علما، مراجع و نماینده رهبر معظم انقلاب و نماینده رئیس جمهور در سالن اجلاس مدرسه علمیه امام کاظم (ع) رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در همایش گرامیداشت آیت‌الله میلانی آثار برگزیده این عالم بزرگ در دو بخش آثار و تألیفات و آثار مرتبط با ایشان رونمایی شد.

برخی از آثار آیت‌الله میلانی که در گذشته منتشرشده بود، پس از تحقیقات تصحیح و تکمیل شد و 16 جلد از این مجموعه در این مراسم رونمایی شد.

این 16 جلد کتاب با موضوعات تخصصی بیع، زکات، خمس، تفسیر و عقاید و همچنین بخش دوم آثار شامل مجموعه 10 جلدی است که شامل جمع‌آوری برخی از شروح نوشته‌شده بر کتاب «کلمات» می‌شود.

همچنین دو جلد مقالات از سوی محققین و فرزانگان حوزه که درباره شخصیت و نظرات فقهی، کلامی، تفسیری و حدیثی این عالم بزرگ تألیف شده به همراه جلد پنجم کتاب اسناد آیت‌الله میلانی به روایت ساواک نیز در این همایش رونمایی شد.

ارائه مجموعه‌ای از استفتائات آیت‌الله میلانی از دیگر آثاری است که در این همایش رونمایی شد.

در همایش گرامیداشت آیت‌الله میلانی که در سالن اجلاس مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله سبحانی، آیت الله شبیری زنجانی، حجت‌الاسلام مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حسین فریدون نماینده رئیس‌جمهور ، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س) آیت‌الله استادی عضو جامعه مدرسین، آیت‌الله علی میلانی و آیت‌الله سیدفاضل میلانی در این همایش حضور داشتند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com