کد خبر ۳۹۲۵۸ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
زاکانی در قم:

دولت به دنبال حرف‌درمانی است/ در برجام به وعده‌های دروغین دشمن اعتماد کردیم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با انتقاد از برخورد منفعلانه دولت در مورد فیش‌های حقوقی گفت: دولت در این زمینه هیچ برخورد جدی نداشته به طوری که معاون رئیس جمهور این افراد را ذخایر انقلاب می‌داند ، دولت نباید مردم را رقیب خود بداند از همین رو نباید به ناظران خود نیز توهین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا زاکانی در سلسله نشست‌های بصیرتی در مسجدالرضا(ع) 30 متری قائم قم، با بیان اینکه مسئولان بعد از انقلاب در دو دسته پایبند به آرمان‌های انقلاب و خسته از آرمان‌ها هستند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر انقلابی‌بودن آحاد جامعه تأکید دارند چراکه این موضوع برای نظام ظرفیت‌های عظیمی به‌همراه دارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس وجود روحیه انقلابی را زمینه‌ای برای تبدیل تهدیدات به فرصت عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی که تهدیدات بزرگی انقلاب و آرمان‌های آن را مورد تهدید قرار داده، حضور انقلابی مسئولان و مردم می‌تواند زمینه‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که برخی مسئولان خسته از آرمان‌های انقلاب سبب از بین رفتن ظرفیت‌های انقلاب می‌شوند، عنوان کرد: نیروهای انقلابی باور دارند که پیام انقلاب اسلامی "جهانی" است از همین‌رو آموزه‌های اسلام را ورای همه موضوعات می‌دانند.

زاکانی در ادامه با اشاره به بحران اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: مسئولان خسته همواره رأی و مردم‌سالاری دینی و دموکراسی را هنگام حمایت مردم قبول دارند و در صورت حمایت مردم از جبهه مقابل، فحاشی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان خسته از آرمان‌های انقلاب، مردم را مزاحم مسائل و اهداف خود می‌دانند، اظهار داشت: این افراد آرمان‌ها و ادبیات امام(ره) را نادرست قلمداد می‌کنند و تعبیرشان از انقلابی‌گری، سطحی‌نگری و عدم تعامل با جهان است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی واگذاری کشور به مردم را مورد توجه دارد، تصریح کرد: در سه سال گذشته همواره خطر بزرگ واگذاری سرمایه‌های ملی به اشراف، کشور را تهدید می‌کرد به طوری که از 640 هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی که در اختیار دولت قرار گرفته این رقم به 180 هزار میلیارد تومان رسیده است.

زاکانی بر حق نظارت مردم بر عملکرد دولت‌ها تأکید کرد و گفت: دولت نباید مردم را رقیب خود بداند از همین رو نباید به ناظران خود نیز توهین کند، در شرایطی برخی با رسیدن به قدرت غارتگری را جایگزین خدمت به مردم می‌کنند و بعد می‌بینیم بعد از 4 سال مسئولیت برای سال‌های آینده خود اندوخته جمع می‌کنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس عدم اعتماد به دشمن را از ویژگی‌های برجسته مسئولان انقلابی برشمرد و ادامه داد: در حین مذاکره اعتماد اشتباه جایی ندارد، در این راستا مسئول انقلابی منافع ملی را اولویت قرار می‌دهد و به دنبال مذاکره مبتنی بر عزت است.

وی با بیان اینکه در برجام داشته‌های خود را از دست دادیم و به وعده‌های دروغین دشمن اعتماد کردیم، افزود: مسئولان غیرانقلابی ایران را کشوری تابع نظام سلطه می‌دانند درحالی که حقیقت این است که اعتماد به آمریکا نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

زاکانی بر تذکر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تغییر آمارها تاکید کرد و ادامه داد: افزایش روشنگری و بصیرت افزایی در متن جامعه باید مورد توجه باشد چراکه مسئولان خسته با فضاسازی به‌دنبال هدایت جامعه به سمت قدرت‌های غربی هستند.

منبع: تسنیم

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com