کد خبر ۳۹۲۹۵ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۸
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

پشتیبانی دفتر تبلیغات از 100 گروه فعال طلاب در فضای مجازی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به پشتیبانی دفتر تبلیغات از 100 گروه فعال طلاب در فضای مجازی گفت: طلابی که در عرصه فضای مجازی فعالیت می‌کنند نوپا هستند و همانگونه که در تبلیغ سنتی مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باید وجود داشته باشد در عرصه تبلیغ نوین نیازمند رویکرد جدی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی در دیدار اعضای برگزار کننده سومین همایش فضای مجازی با آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار کرد: تلاش این شورا در راستای رسیدن به فضای پاک مجازی است و در قالب همایشی که برگزار می‌شود سعی داریم که اذهان مردم و مسؤولان را نسبت به این مسئله روشن کنیم.

وی افزود: آیت‌الله مکارم شیرازی حساسیت خاصی روی مسائل مرتبط به فساد در فضای مجازی دارند و به همین دلیل در دفتر تبلیغات نیز 100 گروه طلبه را در عرصه فضای مجازی پشتیبانی می‌کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: یک کانال تلگرامی در زمینه احکام فعالیت می‌کند که دارای 50 هزار عضو است، ولی با همه کارهایی که انجام می‌شود نیز نمی‌توان از فسادهای فراوان در این فضا عبور کرد.

وی گفت: طلابی که در این عرصه فعالیت می‌کنند نوپا هستند و همانگونه که در تبلیغ سنتی مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باید وجود داشته باشد در عرصه تبلیغ نوین نیز نیازمند رویکرد جدی هستیم.

واعظی تصریح کرد: در دفتر تبلیغات اسلامی نیز اولویت خاصی برای کار در این عرصه داریم و به همین دلیل سعی کردیم با چهره‌های متدین دانشگاهی و اجرایی که فعالیت‌های گسترده‌ای را در این زمینه دارند ارتباط ایجاد کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com