کد خبر ۳۹۳۱۹ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸
نماینده سابق مجلس در قم:

هرکس در مقابل اسلام و ولایت‌فقیه بایستد فتنه‌گر است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: اسلام ایرانی به دلیل داشتن ولی فقیه باارزش است، زیرا ولی فقیه کشور را از هجمه‌های دشمن نجات می‌دهد، و اسلام عربستانی و اسلام آمریکایی بی‌ارزش است، همچنین هرکس در مقابل اسلام و ولایت‌فقیه بایستد فتنه‌گر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان طی سخنانی به مناسبت دهه بصیرت که در مسجد امام حسین(ع) خیابان توحید برگزار شد، با اشاره به‌ضرورت روشنگری در زمینه فتنه و فتنه گران اظهار داشت: باید بصیرت جوانان را با روشنگری نسبت به جریان فتنه سال 88 بالا ببریم.

وی با بیان اینکه لازم است شمر و یزید زمان خود را بشناسیم، افزود: برای دانستن آنچه در دیپلماسی خارجی لازم است باید از امام حسین(ع) و واقعه عاشورا درس بگیریم، همچنین باید با راه‌اندازی گفتمان فتنه، جریان فتنه را شناخته و بصیرت عمومی را بالا ببریم.

نبویان با تأکید بر اینکه فتنه سال 88 انقلاب را مورد هدف قرار داده بود، تصریح کرد: هدف جریان‌هایی که در سال 88 فعالیت می‌کردند انقلاب اسلامی ایران بود، زیرا اسلام رکن اصلی انقلاب بوده و تأثیرگذاری ویژه‌ای در جهان داشته است.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از استعمار و استبداد کشورهایی چون اسرائیل، از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بوده ، و این مهم در جنگ لبنان ثابت‌شده است، همان‌گونه که امام خمینی(ره) کشور را از چنگ آمریکا رها کرد، ایران نیز منطقه را از دست آمریکا خارج کره است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به هدف شوم فتنه گران در سال 88، اظهار داشت: فتنه 88 به‌منظور براندازی اسلام در ایران تلاش می‌کردند و اکنون نیز تضعیف ارزش‌های اسلامی مانند برگزاری ‌ کنسرت‌های مخالف باارزش‌های اسلامی، از سوی فتنه گران صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مقوله تقلب انتخاباتی تنها بهانه‌ای از سوی فتنه گران برای ضربه زدن به اسلام بود، گفت: حقوق‌دانان جنبش سبز برای کشور قانون اساسی طراحی کرده بودند که تهی از اسلام و ارزش‌های اسلامی بود و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی نیز به همین منظور ساخته‌شده بود.

نبویان با اشاره به‌ضرورت وجود ولی‌فقیه در کشور اسلامی، عنوان کرد: اسلام ایرانی به دلیل داشتن ولی فقیه باارزش است، زیرا ولی فقیه کشور را از هجمه‌های دشمن نجات می‌دهد، و اسلام عربستانی و اسلام آمریکایی بی‌ارزش است، همچنین هرکس در مقابل اسلام و ولایت‌فقیه بایستد فتنه‌گر است.

وی خاطرنشان کرد: هرکس با دشمنان ولایت‌فقیه همراه شود و دوستی با آمریکا را جایز بداند در جریان فتنه قرار دارد،چراکه آمریکا را دشمن نمی‌دانند و بر این باوردند که امام خمینی(ره) اشتباه گفته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com