کد خبر ۳۹۳۳۵ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
آیت‌الله علوی گرگانی:

آیت‌الله هاشمی نقش ماندگاری در سازندگی و آبادی کشور داشتند

در پیام آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی آمده است:خبر درگذشت جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) یار دیرین امام و رهبری و شخصیت زحمتکش و پرتلاش سال‌های طولانی قبل و بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت‌الله سیدمحمد علی علوی گرگانی پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صادر کرد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: خبر درگذشت جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آقای شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) یار دیرین امام و رهبری و شخصیت زحمتکش و پرتلاش سال‌های طولانی قبل و بعد از انقلاب موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

در ادامه این پیام آمده است: این عالم مجاهد و زحمتکش که در دوران قبل از انقلاب در مبارزات علیه دستگاه سلطنتی شاهنشاهی در کنار مرحوم آیت‌الله طالقانی و شهیدان بهشتی، مطهری و مفتح (رحمهم الله) و برخی دیگر از انقلابیون وفادار به امام خمینی (ره) سال‌ها رنج زندان را کشیدند، بعد از انقلاب نیز امام خمینی(ره) را تنها نگذاشته و در صحنه‌های مختلف و در رده‌های بالای انقلاب همچون ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ نقش‌آفرین و مؤثر بودند.

ایشان با هوشیاری و زحمات فراوان بعد از رحلت امام خمینی(ره) نیز در سازندگی و آبادی مملکت ایران نقش ماندگار ایفا کردند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه را در درجه اول به امام زمان(عج) و به مقام معظم رهبری، همچنین به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و امید است که خداوند با فضل و رحمت خود ایشان را مشمول عنایات وافره خود قرار دهد و شفاعت اجداد طاهرین شامل ایشان شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com