کد خبر ۳۹۳۵۵ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۳
آیت‌الله دین‌پرور:

حوزه انقلابی به نیازهای امروز و آینده جامعه اسلامی توجه جدی دارد

رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه گفت: حوزه انقلابی حوزه‌ای است که نه فقط به نیازهای امروز بلکه به نیازهای آینده نظام و جامعه اسلامی هم توجه جدی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور اظهار کرد: تاثیرگذاری فراوان حوزه و نهاد روحانیت بر تحولات جامعه به ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست با این حال ما امروز نیازهایی داریم که نمی‌توانیم نسبت به آنها بی‌توجه یا کم توجه باشیم.

وی افزود: حوزه و روحانیت به عنوان معلم و مربی دین، اخلاق و اعتقادات هدایتگر جامعه به سمت نور و فضایل است و این نقش به خصوص در دوران کنونی که جریان باطل به دنبال ترویج فساد در همه اشکال است، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند.

رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه با تاکید بر اینکه حوزه انقلابی همواره خود را در جریان اخبار و تحولات روز کشور قرار داده و به آنها متناسب با حفظ شان و جایگاه خود واکنش نشان می‌دهد، گفت: حوزه انقلابی یعنی حوزه‌ای که در جریان مسائل روز و تحولات و مشکلات قرار بگیرد تا براساس شناخت لازم و درک مسائل بتواند به خوبی نقش هدایتگرانه و نظارتی خود را داشته باشد، در عین حال که نگاهی هم به آینده دارد و افق‌ها را می‌بیند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com