کد خبر ۳۹۳۶۳ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
رئیس دانشگاه مجازی المصطفی:

آموزش زبان فارسی از برنامه‌های ویژه دانشگاه مجازی المصطفی است

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی گفت: در حال حاضر حدود ۷ هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که بخش قابل‌توجهی از آنان به فراگیری زبان فارسی رو آورده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به اهمیت ترویج اسلام از طریق درگاه‌های جدید ارتباطی اظهار داشت: بایستی در برنامه‌ها، راه‌ها و روشمان برای تبلیغ دین بتوانیم از ظرفیت‌های جدید ارتباطی مانند فضاهای مجازی استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه جامعه المصطفی در ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، گسترش محتوای غنی دینی، گفتمان سازی اسلامی و حمایت از مظلومین جزء مؤسسات برتر اسلامی در دنیا به شمار می‌رود، افزود: دانشگاه مجازی بخشی از جامعه المصطفی در بخش غیرحضوری بوده و بیش از ده سال سابقه فعالیت در آموزش‌های مجازی طلاب دارد.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی ادامه داد: در این دانشگاه هیچ محدودیت سنی، جنسیتی، دینی و مذهبی برای کسی وجود ندارد و همه می‌توانند در دوره‌های این دانشگاه که در 7 رشته زبانی ارائه می‌شود شرکت کنند.

وی آموزش زبان فارسی به طلاب خارجی را ازجمله برنامه‌های این دانشگاه دانست و گفت: فراگیران زبان فارسی این دانشگاه از حدود 74 کشور هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: فضای مجازی استفاده از فرصت‌ها در کنار تهدیدات است و فضای مجازی جزء راهبرهای اصلی جمهوری اسلامی مطرح بوده و ما در جهاد علمی سعی خواهیم کرد حداکثر استفاده را از این فضا ببریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 7 هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که بخش قابل‌توجهی از آنان به فراگیری زبان فارسی رو آورده‌اند

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com