کد خبر ۳۹۳۸۰ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴
رئیس اداره کل پیش‌بینی اداره کل هواشناسی قم:

آسمان قم ابری می‌شود/پیش‌بینی بارش برف و باران در روز یکشنبه

محمدرضا قاضی رئیس اداره کل پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان امروز قم قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و از اوایل شب به تدریج همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا قاضی با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای استان قم اظهار داشت: آسمان امروز قم قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و از اواخر وقت به تدریج همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر سرعت وزش باد در امروز 50 کیلومتر بر ساعت، پیش بینی می‌شود، افزود: سمت وزش باد شمال غربی است و حداکثر دمای پیش بینی شده برای امروز 12 درجه سانتی گراد و حداقل دما -1 درجه سانتی گراد است.

قاضی با اشاره به وضعیت آب‌ و هوای استان در روز یکشنبه عنوان کرد: آسمان فردا نیمه ابری تا ابری و از اوایل شب همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی شده که بارش‌ها در شهر قم به صورت باران و برای مناطق کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها برای غرب و جنوب غرب استان پیش‌بینی شده است تصریح کرد: حداکثر دمای پیش‌بینی شده برای فردا 8 درجه سانتی گراد و حداقل دمای پیش بینی شده -1 درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره کل پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم با تأکید بر اینکه در روز سه‌شنبه از میزان ابری آسمان کاسته می‌شود گفت: آسمان روز دوشنبه ابری است و بارش باران تا ظهر ادامه دارد از اوایل شب نیز به‌تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته و بر میزان صافی آسمان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد در روز دوشنبه ملایم است بیان داشت: سمت وزش باد شرقی است و حداکثر سرعت پیش‌بینی شده برای آن 35 کیلومتر بر ساعت است، بیشینه دما 10 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما نیز 1 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com