کد خبر ۳۹۳۹۵ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی :

اظهار نگرانی نسبت به آینده برجام کافی نیست/ضرورت اقدام قاطع در برابر عهدشکنی‌ها

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حسینی عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به اینکه اظهار نگرانی نسبت به آینده برجام کافی نیست و باید ادامه برجام متوقف شود تصریح کرد: با اظهار نگرانی مشکلی حل نمی‌شود و باید جلوی ادامه برجام گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آثاری که برجام بر روی زندگی مردم داشته است، گفت: طبق گفته مردم هیچگونه تغییر ملموسی در زندگی‌هایشان ایجاد نشده است و همچنین آمار بیکاری، گرانی و تورم افزایش یافته است اما از دیدگاه مسؤولان و مطالبی که در سخنرانی‌ها مطرح می‌شود شرایط به گونه دیگری است هرچند که آقای ظریف به صراحت نسبت به اشتباه صورت گرفته اذعان کرد.

وی تصریح کرد: به نظر من باید رئیس جمهور تیم مذاکره کننده بپذیرند و از ملت، رهبری، انقلاب و شهدای والامقام عذرخواهی کنند و از سوی دیگر نتیجه اقدامات انجام شده را نیز به اطلاع همگان برسانند.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به سخنانی که گفته می شود برجام برد – برد است، خاطرنشان کرد: هیچگاه ترامپ چنین اشتباهی مرتکب نخواهد شد که برد- برد به نفع آمریکا را برهم زند.

وی تاکید کرد: این برد - برد که از آن سخن گفته می‌شد برد طرفین بود ولی واقعیت قضیه چنین نشد و هردو برد به طرف مقابل بازگشت.

حسینی با اشاره به اینکه اظهار نگرانی نسبت به آینده برجام کافی نیست و باید ادامه برجام متوقف شود تصریح کرد: با اظهار نگرانی مشکلی حل نمی‌شود و باید جلوی ادامه برجام گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هشدارهای لازم را در خصوص سیاست‌های آمریکا تبیین کرده بودند، تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آمریکایی‌ها هرگز قابل اعتماد نخواهند بود.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: هر قدر به جلو برویم نقص برجام ادامه خواهد یافت مگر اینکه آنها با برخورد معترضانه ما روبه‌رو شوند.

وی ضرورت پیروی از منویات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و افزود: رهبر معظم انقلاب اشاره‌ای نیز داشتند و گفتند آمریکایی‌ها بر این تصورند که برجام ۱۰- ۱۲سال طول خواهد کشید.

حسینی تاکید کرد: باید جلوی خسارت را گرفت و روند اجرای برجام اگر اینگونه پیش برود چیزی جز خسارت برای ما به دنبال ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com