کد خبر ۳۹۳۹۶ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
رئيس دانشگاه علوم پزشکی قم:

استان قم به 100 تخت روانپزشكی نياز دارد

ابوالفضل ایرانی‌خواه رئيس دانشگاه علوم پزشکي قم با بیان اینکه استان قم به 100 تخت روانپزشكي نياز دارد گفت: بهره‌برداري از 15 تخت روانپزشكي ويژه كودكان در بيمارستان فرقاني در دستور كار است كه تا پايان سال اين امر محقق مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ابوالفضل ایرانی‌خواه ظهر امروز در مراسم افتتاح 40 تخت روانپزشکی در بیمارستان نکویی با اشاره به مشکلات موجود اظهار کرد: با وجود همه کمبودها با توجه به تلاش صورت گرفته 40 تخت روانپزشکی در بیمارستان نیکویی به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد:‌ اقداماتی در زمینه طرح تحول نظام سلامت انجام شده که از جمله آنها می‌توان به بهسازی 60 تخت روانپزشکی فرسوده در قم اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه قرارگیری تخت‌های روانپزشکی در کنار دیگر تخت‌های بیمارستانی در دستور کار بود، گفت: با بهره‌برداری از این 40 تخت جدید روانپزشکی در بیمارستان نیکویی این امر محقق شد تا افراد مراجعه‌کننده بتوانند از خدمات دیگر بیمارستان نیز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به میزان هزینه صورت گرفته برای راه‌اندازی 40 تخت روانپزشکی گفت: 750 میلیون تومان اعتبار برای این امر از سوی وزارت بهداشت اختصاص پیدا کرد و امیدواریم با چنین اقداماتی گامی در زمینه پیشبرد اهداف و جبران عقب‌افتادگی‌ها برداشته شود.

ایرانی‌خواه خاطرنشان کرد:‌ با افتتاح این تخت‌ها نیاز قم به تخت‌های روانپزشکی برطرف نمی‌شود چرا که استان قم به 100 تخت روانپزشکی نیاز دارد. البته بهره‌برداری از 15 تخت روانپزشکی ویژه کودکان در بیمارستان فرقانی در دستور کار است که تا پایان سال این امر محقق می‌شود.

شایان ذکر است در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدئوکنفرانس از تلاش‌های صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com