کد خبر ۳۹۳۹۸ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۹
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

جامعه اسلامی باید به دنبال الگوبرداری از شهدای شاخص دفاع مقدس باشد

سردار فضلی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید به دنبال الگوبرداری از شهدای شاخص دفاع مقدس باشد، تصریح کرد: شهید حسین فهمیده به عنوان یکی از شهدای نوجوان دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده و می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار علی فضلی ظهر امروز در کنگره گرامیداشت بیش از 300 شهید بخش مرکزی قم که در حسینیه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) قنوات برگزار شد، با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم کرده‌اند، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی کشورهای مختلف استکباری در مباحث داخلی ایران دخالت داشتند به همین علت مردم نمی‌توانستند به صورت مستقل برای خود تصمیم‌گیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای بسیاری در هشت سال دفاع مقدس مقابل نظام اسلامی ایستادند، اضافه کرد: ایران در ظاهر فقط با نیروهای بعثی روبه رو بود اما در حقیقت کشورهای مختلف با استفاده از تجهیزات نظامی و هزینه‌های سنگین مادی همراه بعثی‌ها بودند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از خاطرات عملیات کربلا 5 یاد کرد و گفت: رزمندگان نظام اسلامی در این عملیات نیز همانند دیگر عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیده و برای حراست از کشور، آرمان و ناموس خود از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید به دنبال الگوبرداری از شهدای شاخص دفاع مقدس باشد، تصریح کرد: شهید حسین فهمیده به عنوان یکی از شهدای نوجوان دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده و می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

فضلی به ویژگی‌های رفتاری شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ترویج سیره شهدا جامعه را از آسیب‌های مختلف فرهنگی در امان نگه می‌دارد چراکه آنها با خلوص نیت خود در امور مختلف زندگی نزد خداوند متعال و جامعه سرافراز بودند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: طی دهه‌های اخیر برای همگان به خوبی به اثبات رسیده است که دشمنی‌های استکبار جهانی برای از بین بردن آموزه‌های دینی و نظام اسلامی ایران پایانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در هر دوره‌ای روش متفاوتی را برای تضعیف نظام اسلامی در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: اکنون دشمن در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اهداف مشخصی را دنبال می‌کند که مردم و مسؤولان باید برای مقابله با تهاجم دشمن در این حوزه‌ها آماده باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com