کد خبر ۳۹۴۰۵ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
آیت‌الله سعیدی:

خون شهیدان در استمرار انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: نقش اساسی در استمرار انقلاب اسلامی را پس از پیروزی آن، خون‌های شهیدان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،خانواده شهید مدافع حرم احمد جلالی نسب  با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار کردند.

در این دیدار که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، مادر، همسر و دو فرزند شهید جلالی نسب حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به نیازهای امروز جامعه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به دو بحث غیرت دینی و علم تاکید خاصی دارند و باید به این دو عرصه اهتمام داشته باشیم، چون جامعه امروز به علم و غیرت دینی نیاز دارد.

وی ادامه داد: باید قدردان نعمت نظام اسلامی باشیم، این نظام با مجاهدت و ریخته شدن خون شهیدان شکل گرفت و استمرار دارد. باید برای اینکه مدیون خون شهیدان نشویم، بدون خستگی به وظایف خودمان در نظام اسلامی عمل کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شدن خون شهیدان منشا این حرکت انقلابی و عامل پیروزی آن بود و نقش اساسی در استمرار انقلاب اسلامی را پس از پیروزی آن، خون‌های شهیدان داشت.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ویژگی‌های خانواده شهیدان اظهار کرد: در کشورمان خانواده ای که یکی از اعضایش در راه خدا شهید شده باشد، نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی احساس مسؤولیت بیشتری دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در شهر نجف زمانی که خبر شهادت فرزندشان سید مصطفی را شنیدند، این مساله را به عنوان یکی از الطاف خفیه الهی ذکر کردند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com