کد خبر ۳۹۴۷۲ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
رئیس هیئت تکواندو استان قم:

دوره مربیگری تکواندو در قم برگزار می شود/تجلیل از قهرمانان در اسفند ماه

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به آغاز دوره مربیگری درجه سه مردان افزود: این دوره به‌منظور استعدادیابی و ارتقا سطح فنی مربیان استان از صبح دومین روز بهمن‌ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد جمشیدی اظهار داشت: در سال 95 بسیاری از برنامه‌ریزی‌هایی که در ابتدای سال کرده بودیم، محقق شد و به نظر من یک سال شکوفا در تکواندوی استان قم بود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ادامه داد: بسیاری از برنامه‌های هیئت تکواندو به انجام رسیده و در دوماهه پایانی سال حدود 15 برنامه دیگر مانده که نشانگر پویایی هیئت تکواندو قم است.

جمشیدی با اشاره به آغاز دوره مربیگری درجه سه مردان افزود: این دوره به‌منظور استعدادیابی و ارتقا سطح فنی مربیان استان از صبح دومین روز بهمن‌ ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با توجه به این‌که برنامه هیئت تکواندو استان قم فشرده است و پس از اتمام یک برنامه، برنامه دیگری آغاز می‌شود، گفت: پس از اتمام دوره مربیگری درجه سه، استان قم میزبان دوره داوری کیوروگی درجه‌یک مردان کشور خواهد بود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بابیان این‌که مسابقات استانی در تمامی رده‌های سنی جمعه‌ها در خانه تکواندو در حال برگزاری است، بیان کرد: اعزامی‌های بسیار زیادی به مسابقات مختلف کشوری داریم که از اهم آن‌ها می‌توان به مسابقات آزاد قهرمانی جوانان و بزرگ‌سالان مردان و زنان، مسابقات آزاد دانشجویان کشور مردان و زنان اشاره کرد که با توجه شرایط تیم‌ها و تکواندوکاران قمی مدال‌آوری به نظر می‌رسد مدال‌هایی را به‌دست آوریم.

جمشیدی اعزام به مسابقات تلفیقی قرآن و تکواندو پومسه را از مهم‌ترین اعزام‌های هیئت قم دانست و گفت: به علت آن‌که در استان قم زندگی می‌کنیم، موظف هستیم جدای ورزش درس اخلاق و دینی نیز به شاگردان خود بدهیم، این مسابقات نیز با همین هدف قرار است برگزار شود و استان قم باید در این نوع مسابقات پیش رو باشد و مقام بیاورد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در اواخر ماه آینده در هیئت تکواندو شاهد برگزاری آن خواهیم بود، مراسم تجلیل از مدال و قهرمان این هیئت است.

وی بیان کرد: این مراسم به‌پاس قدردانی از زحماتی که هوگو پوشان قمی در مسابقات مختلف کشیده‌اند با حضور خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com