کد خبر ۳۹۴۸۱ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸
معاون شهردار قم خبر داد:

تكميل تمام پروژه‌های شهری نيمه كاره قم تا ۳ ماه آينده

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با تاكيد بر اينكه با راه‌اندازي پروژه مترو نيز گشايش خوبي در وضعيت ترافيكي شهر ايجاد خواهد شد خاطرنشان كرد: مي‌توانيم تا سه سال آينده از نظر زيرساختي شهر قم را شهري توسعه يافته بدانيم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عليرضا قاري قرآن با تاكيد بر اينكه تلاش حدود يك ساله گذشته مديريت شهري ، ظرف يك تا دو ماه آينده به نتيجه خواهد رسيد گفت: پس از مدت ها مشكلاتي كه پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد براي مردم داشت روگذر آن بازگشايي شد.

وي خاطرنشان كرد: شهرداري حدود يك ماهي است كه اين پروژه را از پيمانكار تحويل گرفته و راسا براي تكميل آن اقدامات لازم را انجام داده است.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه تمام تلاش مديريت شهري بر تكميل زيرگذر پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد تا پايان سال است افزود: ظرف دو هفته گذشته دو مسير رفت و برگشت تقاطع مقداد بازگشايي شد و ظرف يك ماه آينده به طور كامل افتتاح مي‌شود.

وي با بيان اينكه رمپ و لوپ انتهاي تونل غدير نيز تا پايان سال تكميل مي‌شود تصريح كرد: فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي نيز در حال آسفالت و تامين روشنايي است و تا دهه فجر به بهره برداري مي‌رسد.

قاري قرآن به راه‌اندازي روگذر تقاطع شهداي مدافع حرم تا دهه فجر امسال خبر داد و افزود: تمام پروژه‌هاي نيمه‌كاره‌اي كه در سال‌هاي قبل بوده و پروژه‌هايي كه امسال آغاز شده است تا سه ماه آينده تكميل مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه شهر قم با وضعيتي كه در حال حاضر پيگيري مي‌شود نيازمند حداقل سه سال كار جهادي است گفت: طبق برنامه‌ريزي كه صورت گرفته سعي داريم در مدت تعيين شده بتوانيم از نظر زيرساختي مشكل ترافيك قم را رفع كنيم.


شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com