کد خبر ۳۹۴۸۳ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
در سومین روز از گذشت حادثه پلاسکو رخ داد؛

بهره برداری یک رسانه قمی از شهدای آتش نشان+عکس

حادثه غم بار ریزش ساختمان قدیم پلاسکو غم سنگین بر دل همه مردم ایران گذاشته است ، در این میان یکی از رسانه های قم در یک اقدام بسیارناپسند از برنامه ای که ایستگاه اتش نشانی قم به یاد شهدای پلاسکو گرفته بودند سوء استفاده کرده و به تبلیغ نشریه خود پرداخته است اقدامی که اصلا درست نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حادثه غم بار ریزش ساختمان قدیم پلاسکو غم سنگین بر دل همه مردم ایران گذاشته است و از ثانیه های اول این حادثه تا به حالا همه نگران و دست به دعا هستند تا عزیزان اتش نشان زنده از زیر آوار خارج شوند و یا پیکرهای پاکشان از زیر چندصد تن آوار بیرون بیایند و خانواده های داغدارشان کمی تسلی پیدا کند.

این حادثه سیاسی نبود اما از همان روزهای اول عده ای به جای همدردی و اطلاع رسانی صحیح به دنبال انتقام سیاسی بودند و دراین  زمان حساس هم پیکرهای چاک چاک و زخمی اتش نشانان قهرمان را نردبانی برای انتقام سیاسی قرار داده بودند و اهمیتی به نگاه و اشک های مادران فرزندان و همسران داغادر نمی دادند و کمپین های استعفا راه انداخته بودند در حالی که همه به دنبال نجات پاره های تن وطن بودند.
 
در این میان یکی از رسانه های قم  در یک اقدام بسیارناپسند از برنامه ای که ایستگاه اتش نشانی قم به یاد شهدای پلاسکو گرفته بودند سوء استفاده کرده و به تبلیغ نشریه خود پرداخته است اقدامی که اصلا درست نیست.






مردم قم برای ابراز همدردی با خانواده شهدا و نثار فاتحه به ایستگاه اتش نشانی میدان ارتش قم رفته بودند همه چیز عالی بود کسی به فکر سوء استفاده نبود شاخه های گل را تقدیم اتش نشانان می کردند اما در این میان بودند عده ای که دغدغه رپرتاژ آگهی نشریه خودشان را داشتند و به جای شاخه گل، نشریه خود را به دست اتش نشانان قم دادند تا از این فرصت تبلیغی هم نسیب انها شود.

اتش نشانان بی خبر از همه چیز  به خاطر عکس روی صفحه نخست این نشریه که به یاد شهدای پلاسکو چاپ شده  بود نشریه را به دست گرفته بودند !به راستی با کدامین نگاه می توان چنین کاری کرد درجایی که همه عکس شهدا و پارچه های سیاه و شاخه گلها نمایان می کرد فضا را با تبلیغ نشریه وتبلیغ آن الوده کرد.



البته صاحبان این نشریه اصلاح طلب در اقدام ناپستند دیگری برای پر شدن کلکسیون حرکات زشت خود اقدام به درج خبر بستری شدن ایت الله جنتی در کانال تلگرامی خود کردند و با جدیت و قطعیت خبر بستری شدن ایت الله جنتی را درج کرده و حتی به دروغ اعلام کردند ایت الله سعیدی از آیت الله جنتی دیدار کردند، نماینده مقام معظم رهبری و تولیت استان مقدسه در بیمارستان حاضر و موارد لازم را رسیدگی کردند و خبرنگار صفاییه از روند رو به بهبودی ایشان تا فعلا خبر داده است.

این همه دروغ پشت هم در کانال تلگرامی نوشته می شد و در اخر اعلام کردند که به علت شباهت در خمیدگی فکر کردیم ایت الله جنتی است و از مخاطبان خود عذر خواهی کردند، واقعا می توان پذیرفت این همه دروغ رسانه ای اتفاقی بوده و چه مقدار تفکر راستگوی و حرفه ای بودن  رسانه ای را مدعی هستند که به خاطر خمیدگی یک فرد آن را آیت الله جنتی می نامند!

مدعیان اصلاح طلبی ابتدا باید از خود اغاز کنند اصلاح را آن هم اصلاح انسانیت را ؛ تا از هر مسئله برای مقاصد سیاسی خود بهره برداری نکنند، گیریم چند نسخه از این نشریه بیشتر فروش رفت اما به چه قیمتی؟

منبع : ثامن

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com