کد خبر ۳۹۶۶۷ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
ریيس ستاد انتخابات استان قم:

با هرگونه تخلف در برگزاری انتخابات برخورد می‌شود

احد جمالی ریيس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به ضرورت برخورد با تخلفات انتخاباتي خواستار استفاده از ظرفيت سرمایه‌های اجتماعي و احزاب و تشکل‌ها در برگزاري انتخابات باشكوه شد ، مسؤولان دولتی و دیگر نهادها نیز باید از هرگونه فعالیت انتخاباتی به نفع جریان خاصی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی بر ضرورت تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان قم تاکید کرد.
معاون استاندار قم با بیان اینکه شور انتخاباتی باید توأم با آرامش باشد افزود: همانند انتخابات گذشته با هر گونه تخلف و تلاش برای ایجاد تنش برخورد خواهیم کرد.
وی با اشاره به بعد سخنان مسؤولان و برخی افراد تاثیرگذار در فضای فراتر از استان قم و بعضاً سطوح بین المللی ادامه داد: باید از هرگونه صحبتی که موجب ایجاد تفرقه و تشنج در فضایی عمومی کشور می‌شود پرهیز کرد.
رییس ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: مسؤولان دولتی و دیگر نهادها نیز باید از هرگونه فعالیت انتخاباتی به نفع جریان خاصی خودداری کنند.
معاون استاندار قم در ادامه با اشاره به تمهیدات و پیش نیازهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات گفت: باید از حداکثر ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه استفاده شود.
وی استفاده از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی، افراد بانفوذ و احزاب و تشکل‌ها در راستای برگزاری انتخابات را به عنوان اولویت‌های مهم ستاد انتخابات استان مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با برگزاری جلسات با حضور این افراد از توان ایشان استفاده شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com