کد خبر ۳۹۷۰۹ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پاسخ کوبنده ملت به یاوه‌گویی‌ها ، رسوایی را نصیب دشمنان نظام اسلامی می‌کند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابودشدنی و توخالی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: دهه فجر انقلاب اسلامی یاد‌آور روزهای به یاد ماندنی از رشادت‌های مردم مسلمان ایران است. انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مؤمن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

انقلابی که براساس محاسبات عادی و مادی محال اندیشیده می‌شد بر مبنای دین، و ایمان مردم، به دست مردم، با رهبری یک مرجع تقلید و روحانی شاخص به پیروزی رسید تا همه بدانند اسلام سیاسی و اسلام انقلابی راه عبور از تمام بحران‌هاست. امام خمینی پرچمدار نهضت اسلامی، دین را به صحنه آورد و صبر و بصیرت مردم را بر انگیخت تا مردمی‌ترین انقلاب را در جهان به پیروزی برساند و این آغاز نقطه تقابل کفر جهانی با امت اسلامی و تزلزل کاخ ستم استکبار شد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: اکنون در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مؤمن ما قدردان نعمت عظیم حاکمیت اسلام و رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای«مدظله العالی» هستند و با پشتیبانی از ولایت فقیه و تقویت نیروی ایمان و باور مذهبی خود مانع بزرگی را در برابر خط انحراف و نفوذ فراهم می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه‌دار کند آمده است: تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه با هدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی شده است تا مردم را دچار خستگی و کوتاه آمدن بکند. اما زهی خیال باطل، ملتی که شهادت، شهامت و ولایت دارد، اسارت ندارد.

فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آن‌ها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا دارد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نور افشانی می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکایی و همچنین سخنان سخیفانه ترامپ بار دیگر دست چدنی آمریکا، این دشمن جنایتکار بشریت را نشان داد خاطرنشان شده است: پاسخ قاطع و کوبنده مردم و مسوولین به این یاوه‌گویی‌ها و اقدامات عملی در مواجهه با دشمنی‌های استکبار بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد.

در پایان این اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از مردم و مسوولان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اذعان کرده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(قدس‌سره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن لبیک به ادامه راه عزت و اقتدار نظام اسلامی است. کارآمدی، پویایی و دستاورد‌های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، علمی و آموزشی، بهداشت و درمان و همچنین تلاش جهت تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و فساد در کنار دستیابی به استقلال سیاسی و فرهنگی، شمه‌ای از برکات نظام اسلامی است و مردم حامی و پاسدار این دستاوردهای ارزشمند هستند.

مسوولان نیز باید قدردان این حمایت مردمی باشند و تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کنند. توجه به مشکلات کشور و حل مسئله رکود و بیکاری باید در اولویت کاری دستگاه اجرایی قرار گیرد. مدیریت جهادی در مقاوم سازی اقتصاد در کنار توجه به اهداف بلند نظام اسلامی یعنی عدالت، معنویت و ظلم ستیزی مسیر تحقق شعار‌های انقلاب را هموار می‌کند و حافظ قدرت ملی و وحدت کلمه ملت خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com