کد خبر ۳۹۷۱۸ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
مربی تیم سیاه جامگان :

در قم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم / فدراسیون فوتبال حمایتی از تیم های خصوصی انجام نمی دهد

مرتضی شفیعی مربی سیاه جامگان با اشاره به حساسیت بازی با صبای قم گفت: با توجه وضعیت جدول بازی برای هر دوتیم یک بازی شش امتیازی است ، شرایط بازی برای ما به دلیل حضور در زمین تیم صبای قم سخت خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مدیر رسانه ای تیم سیاه جامگان با اعلام عدم حضور خدادا عزیزی در نشست خبری دیدار این تیم با صبای قم اظهار داشت: محرومیت خدادا عزیزی  یک ساعت پیش از نشست خبری به ما اعلام شد و به همین دلیل جناب آقای مرتضی شفیعی مربی سیاه جامگان در این نشست حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: از بازی بعد بازی های سنگین ما شروع خواهد شد ، دردور رفت امتیازات مناسبی کسب نکردیم و صبا در زمینه نقل و انتقالات نیز بهتر ازما در نیم فصل یارگیری کرده است.
شفیعی در خصوص حضور خداداد عزیزی در راس کادر فنی سیاه جامگان اظهار داشت: حضور خداداد و هاشمی نسب در تیم سیاه جامگان نقطه قوت این تیم در طول فصل خواهد بود و حضور تماشاگران مشهدی به دلیل حضور این عزیزان است ، متاسفانه مسولان مشهدی  هم حمایتی از تیم انجام نمی دهند.
وی در خصوص دلایل عدم حمایت مردم در مشهد از این تیم گفت: دلایلی مانند دور بودن ورزشگاه ، سردی هوا ، نتایج نامناسب تیم در جدول ، وجود دو تیم در لیگ برتر و پوشش تلویزیونی را می توان از عوامل این عدم حضور بیان کرد.
وی در خصوص محرومان این بازی نیز اظهار داشت : مصدوم و محروم هم نداریم و هدف عالیه ما کسب سه امتیاز است ،  بازی های بعدی ما سخت خواهد است ، اما چون صبا برای ما در جدول نزدیک است تمام هدف ما برد این تیم در قم است  ، چهار بازی است که سیاه جامگان از داوری در لیگ ضربه می خورد ، تیم های که از نظر مالی ضعیف هستند نگاه مناسبی به آنها نمی شود ، فدراسیون فوتبال نیز دنبال عدم سقوط تیم های مانند سایپا است و تیم های شخصی واقعا دچار مشکلات کوچک و بزرگ است ، اندک تماشاگران در مشهد نیز به دنبال ماندن این تیم در لیگ برترهستند و ما به دنبال احقاق این مهم هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com