کد خبر ۳۹۷۹۹ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
مدافع استقلال به صبای قم پیوست

چشمی آخرین خرید صبا

تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های باقی مانده از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور مدافع سابق خود را از استقلال جذب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم فوتبال صبای قم که در مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازیکنانی از جمله حنیف عمران‌زاده، محسن فروزان، امید نظامی‌پور، علیرضا رمضانی و ... را به خدمت گرفته است یک بازیکن جدید دیگر به ترکیب خود اضافه کرد.

بازیکنی که در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان یک بازیکن جوان و جویای نام با تشخیص محمد مایلی‌کهن سرمربی وقت صبای قم به این تیم پیوسته و در دو دوره متوالی بازی‌های لیگ برتر یعنی لیگ سیزدهم و چهاردهم برای صبا بازی کرده بود بار دیگر به عضویت صبا درآمد.

چشمی بعد از درخشش در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و عضویت در تیم ملی امید ایران در راه مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل که با بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید توسط وی همراه بود، مورد توجه استقلال تهران قرار گرفت و راهی آبی‌های پایتخت شد.

چشمی در پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور راهی استقلال تهران شد و برای این تیم بازی کرد اما قبل از اینکه لیگ پانزدهم به پایان برسد به دلیل مشکل آسیب‌دیدگی نتوانست به طور کامل این تیم را همراهی کند و به همین دلیل مجبور به خانه‌نشینی شد.

مصدومیت چشمی موجب شد تا این بازیکن در آغاز بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر نتواند در لیست علیرضا منصوریان سرمربی استقلال قرار بگیرد، به همین خاطر چشمی دوران نقاهت را سپری کرد و حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز به دلیل ممنوعیت باشگاه استقلال در جذب بازیکن نتوانست بار دیگر همراه این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشد.

چشمی که رابطه بسیار خوبی با محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم دارد به دعوت کشوری‌فرد پاسخ مثبت داد تا به عنوان بازیکن آزاد، تیمی را که معروف شدن و پیشرفت خود را مدیون آن است بار دیگر در ادامه شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران همراهی کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com