کد خبر ۳۹۸۰۳ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
در هفته هفتم از دور برگشت لیگ برتر

فغانی قاضی دیدار صبای قم و سایپا تهران شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برادر داور شهرآورد 84 را برای قضاوت دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا تهران انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حال حاضر دو تن از داوران فوتبال کشورمان با نام فغانی و البته با نسبت برادری به قضاوت بازی‌های مهم لیگ برتر فوتبال می‌پردازند در حالی که یکی از آنها علیرضا فغانی داور بین‌المللی و مطرح فوتبال ایران است و دیگری محمدرضا فغانی برادر وی به شمار می‌رود.

علیرضا فغانی داوری است که در جام جهانی 2014 فوتبال نماینده داوران فوتبال کشورمان بود و در مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2015 آسیا که به میزبانی کشور استرالیا برگزار شد نیز حضور داشت و بعد از قضاوت فینال این باز‌ی‌ها بین کره‌جنوبی و استرالیا، یک رویداد بزرگ دیگر در سال جاری یعنی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را نیز تجربه کرد و کاندیدای حضور در جام جهانی 2018 روسیه محسوب می‌شود.

فغانی هفته قبل مهمترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس را در شهرآورد 84 قضاوت کرد و این هفته برادر کوچکتر وی یعنی محمدرضا فغانی که دیگر داور فعال و پرکار لیگ برتر است، با انتخاب کمیته داوران فدراسیون فوتبال بازی هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور را بین صبای قم و سایپا تهران قضاوت می‌کند.

دیدارهای دور برگشت از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از روز سه‌شنبه 26 بهمن آغاز شده و روز پنجشنبه 28 بهمن نیز ادامه می‌یابد، روز جمعه 29 بهمن ماه نیز با برگزاری چند بازی از جمله مصاف ساعت 16 صبای قم با سایپا تهران در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به پایان خواهد رسید.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت‌های این بازی، محمدرضا فغانی را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرده است، ضمن اینکه آرمان اسعدی به عنوان کمک داور اول، ایوب غلام‌زاده به عنوان کمک داور دوم و سیدمهدی مرجان‌زاده به عنوان داور ذخیره در این مسابقه حضور دارند و اسماعیل صفری ناظر بازی معرفی شده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com