کد خبر ۳۹۸۱۳ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
آیت‌الله سبحانی:

قرآن کریم معجزه جاودان پیامبر(ص) تا روز رستاخیر است

یکی از مراجع تقلید در پیامی به مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن علی بن ابیطالب(ع) اعلام کرد: قسمت اعظم معجزات پیامبر خاتم(ص) در تاریخ ضبط شده و همگی قطعی است، اما معجزه‌ای که تا روز رستاخیز بر صدق دعوت او گواهی می‌دهد قرآن مجید است.

به گزارش پایگا هاطلاع رسانی خبر قم ،در پیام آیت الله جعفر سبحانی به دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آمده است: قرآن مجید معجزه جاویدان اسلام است، روزی که پیامبر گرامی (ص) برای هدایت جهانیان برانگیخته شد با دلائل گوناگون و معجزات متعدد مبعوث شد تا از این طریق بتواند تمدن جدید را پی ریزی کرده و بشریت را از بت پرستی و زبونی نجات دهد و خوشبختانه در این راه موفقیت چشمگیری نصیب آن حضرت شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: قسمت اعظم معجزات پیامبر خاتم(ص) در تاریخ ضبط شده و همگی قطعی است، اما معجزه ای که تا روز رستاخیز بر صدق دعوت او گواهی می‌دهد همین قرآن مجید است که پس از گذشت قریب 15 قرن، هیچ کس نتوانسته است سوره کوتاهی مانند سوره‌های آن بیاورد.

در این پیام اضافه شده است: شخصیتی که از قرن‌ها پیش می‌گوید «لَّئِنِ اجْتَمَعَتِ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى أَن یَأْتُوا بِمِثْلِ هَذَا الْقُرْآنِ لَا یَأْتُونَ بِمِثْلِهِ وَلَوْ کَانَ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ ظَهِیرًا/ اگر انسان‌ها و پریان اتفاق کنند که همانند این قرآن را بیاورند، همانند آن را نخواهند آورد، هرچند یکدیگر را(در این کار) کمک کنند».

در پیام این مرجع تقلید تصریح شده است: این شخصیت آن چنان به صدق دعوت خود ایمان دارد که از عمق تاریخ چنین پیامی فرستاده و هنوز هم این پیام زنده و کارساز است.

در پایان این پیام آمده است: دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (ع) با گذراندن دوره‌های مختلف تا دوره دهم توانسته است گروه‌های سنی مختلف را با این کتاب آسمانی آشناتر سازد و در عرصه قرائت و حفظ و تحقیق معانی موفقیت چشمگیری به دست آورد. اینجانب توفیقات موسس و کسانی که در برگزاری این همایش همکاری دارند، تشکر کرده و از خداوند بزرگ برای همگان پاداش عظیم و حسن عاقبت خواهانم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com